Opazili smo: Trenutki »TO JE TO« preplavili družbena omrežja
SPAR je pred kratkim predstavil oglaševalsko akcijo »TO JE TO – dober nakup«, zdaj pa sledilce na družbenih omrežjih poziva, naj delijo svoje trenutke »TO JE TO« in tako sodelujejo v nagradni igri.
Agencija Futura DDB je že na začetku januarja za SPAR Slovenija zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo, da v Sparu lahko opravite zares dober nakup, zdaj pa so skupaj pripravili še digitalno aktivacijo. »Pri zasnovi smo črpali iz pristnih trenutkov, ki jih imamo najraje – to so trenutki, ob katerih nas preplavijo prijetna čustva in si lahko rečemo le »TO JE TO«. »Za vsakogar takšen trenutek predstavlja nekaj čisto specifičnega: nekdo si to reče, ko na mizo dobi sladico, nekdo, ko prvič vidi korake svojega otroka, spet tretji pa, ko zmaga v partiji šaha. Vsak od nas je drugačen, a vsem takšni trenutki pomenijo največ,« pravijo snovalci aktivacije.
Ta poteka na Facebooku, kjer sledilci delijo fotografije, videe ali opise svojih najljubših trenutkov, in na Instagramu, kjer lahko uporabniki svoje trenutke delijo s pomočjo funkcije »Instagram sticker«.