jun
Opaženo

Opazili smo: Tudi junakinje in junaki včasih poiščejo pomoč

V oktobru, ki je mesec duševnega zdravja, so na Mestni občini Ljubljana že drugo leto zapored pripravili kampanjo »Tudi junakinje in junaki včasih poiščejo pomoč«.

Z njo sporočajo, da v stiski nihče ne sme ostati sam, saj so na voljo različne oblike pomoči, ki jo s pomočjo Mestne občine Ljubljana izvajajo nevladne organizacije. Že lani so predstavili koncept lastnih zvočnih oddaj, ki jih je vodila Nina Gaspari, letos pa so se povezali s štirimi ustvarjalci vsebin na podkastih, to so Vida Igličar (Vse je v redu), David Zupančič (Umetnosti lenarjenja), Kaja Strniša (Brstologija) in Nina Gaspari (Lovim ravnotežje). »Preko pogovorov z junakinjami in junaki, ki so na različne načine povezani s področjem duševnega zdravja, želimo prispevati k ozaveščanju in razbijanju tabujev. Naš cilj je pritegniti čim več zvestih poslušalk in poslušalcev njihovih podkastov in razpršiti sporočila,« so v Mestni občini Ljubljana povedali za MM.

Dodajajo, da je platforma »Tudi junakinje in junaki včasih potrebujejo pomoč« postala stalen komunikacijski kanal za ozaveščanje in detabuiziranje čustev ter duševnih stisk, hkrati pa spodbuja sočutno in odprto družbo. Na platformi so aktivni vse leto – v januarju, ki velja za najbolj depresiven mesec v letu, bodo v ospredje postavili temo ranljivosti, ključni element avtentičnega življenja, ki prispeva h krepitvi duševnega zdravja.

Kampanjo izvajajo sodelavke in sodelavci Mestne občine Ljubljana sami. Vizualno podobo je zasnovala grafična oblikovalka Vida Igličar, slogan kampanje pa je ideja tekstopiske Nike Arsovski.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji