tv1000
Opaženo

Opazili smo: TV1000 z novo podobo

Program Viasat World je svoji družini filmskih kanalov TV1000 nadel sodoben videz, ki odraža in izboljša izkušnjo gledanja in deljenja filmov doma.

Oblikovalec Keith Livingstone je osvežil logotipe in jih zasnoval tako, da so digitalni in blagovnim znamkam vnesejo svežino in drznost. Da bi ustvarili nabor identifikacij, ki verodostojno predstavljajo kanale takšne, kot so, hkrati pa ponujajo prostor za razvoj, ko se kanali razvijajo, se je Viasat World povezal s pariškim ustvarjalnim studiom 17 Mars. Studio pooseblja veliko raznolikosti v programiranju kanalov in je v njihovem primeru uporabil en sam premik kamere okoli ikone štirih blagovnih znamk: zvezda/krog. »Znak je postavljen v zaporedju kinematografskih vesolij, od katerih se vsako sklicuje na prepoznaven žanr ali temo, vsak pa ima tudi svoj lastni grafični slog in zvočno zasnovo. To dopolnjuje za vsak naš kanal drugačna glasbena tema. Vsaka identifikacija se zaključi z istim paketom vsebin s preoblikovanim logotipom na sredini,« še navajajo v Viasat World.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji