kolesarska zveza slovenije
Opaženo

Opazili smo: V Agenciji 101 so poskrbeli za novo podobo Kolesarske zveze Slovenije

Nov znak Kolesarske zveze Slovenije sledi priporočilom za celostno komuniciranje slovenskega športa, znak pa vključuje tudi sled osrednjega slovenskega nacionalnega simbola. Rešitev je v sodelovanju z Agencijo 101 zasnoval Miha Grobler.

Logotip, ki so ga ustvarjalci ljubkovalno poimenovali kar Triglav na kolesih, je izčiščena trivrstična interpretacija Triglava, ki ga zaključuje zaokrožena oblika, ki spominja na kolo. Preprost simbol jasno nagovarja širok spekter športov, ki jih zveza pokriva, od cestnega do gorskega kolesarstva, BMX kolesarstva, dvoranskega kolesarstva, pumptrack kolesarjenja, parakolesarstva in seveda tudi množičnega rekreativnega kolesarstva. Logotip so zasnovali v Agenciji 101, vodilni umetniški oblikovalec pri projektu pa je bil Miha Grobler, ki se je v svoji dosedanji karieri podpisal pod številne podobe znamk ter tudi športnih zvez, med drugim tudi največje – Nogometne zveze Slovenije in kolesarskih dogodkov.

Peter Vidmar, direktor Agencije 101, je ob tem povedal, da se je sodelovanje s Kolesarsko zvezo Slovenije začelo v drugi polovici letu 2021, prenova podobe pa je prvi vidnejši rezultat skupnega dela: »Delo nadaljujemo, verjamemo, da je potencial kolesarstva za sponzorsko komuniciranje ogromen. Prepričani smo, da lahko nov logotip v naslednjih letih blesti v številnih odličnih partnerskih zgodbah in sponzorskih aktivacijah.«

»Prenova podobe je del komunikacijske prenove zveze, ki se bo v prihodnosti še bolj aktivno ukvarjala z nagovarjanjem svojih članov, bodočih članov in seveda tudi sponzorjev ter splošne javnosti. Izbrali smo rešitev, ki je grafično vrhunska in posledično preprosta. Le takšna lahko opravlja svojo funkcijo in zdrži v času. To je le en segment delovanja zveze, a je še kako pomemben. Kolesarstvo je glede na število ljudi, ki se s tem športom ukvarja, slovenski nacionalni šport. Navdušenje nad kolesarstvom nam je lahko v ponos tako v rekreativnem kot v profesionalnem smislu. Nenazadnje sta dva najboljša športnika Slovenije v letu 2021 prav kolesarja,« dodaja Pavel Marđonovič, predsednik Kolesarske zveze Slovenije.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji