Opazili smo: Vera vabi na Mediteran
V ljubljanskem oblikovalskem studiu Ljudje nadaljujejo sodelovanje z destilarno Vera Spirits in predstavljajo dizajn embalaže za novo serijo ready-to-drink brezalkoholnih koktajlov in pripravljenih (mešanih) pijač.
Tina Guček
V studiu Ljudje pravijo, da so destilarni Vera Spirits, o kateri smo v MM-u že pisali, pomagali najti svoj glas na hitro nasičenem trgu s pripovedovanjem zgodbe ženske, ki stoji za formulo »Human Nature Spirit«. »Osvežitev v vedno večjem številu blagovnih znamk brezalkoholnih žganih pijač prihaja v obliki raziskovalke osebnosti. V želji, da bi družabnemu klepetu ponudila nekaj več od običajne alkoholne omamljenosti, se Vera osredotoča na edinstvenost človeškega značaja in možnost njegovega prenosa v pijačo,« pravijo.
Sodelovanje z Vero so začeli že leta 2018, zdaj pa so ga dopolnili s slikami Mediterana, ki so jih ustvarili s pomočjo umetne inteligence. »Sestavili smo serijo iz več motivov, tako da ima vsaka steklenička štiri različne motive. Čeprav je pijača brezalkoholna, želi dizajn pokazati enako količino razkošja kot pri znamkah vina in žganih pijač. Pivca vabi k sodelovanju v novi, bolj zdravi izkušnji, hkrati pa zagotavlja svojo kompleksnost in razred,« so še povedali za MM.