vera
Opaženo

Opazili smo: Vera vabi na Mediteran

V ljubljanskem oblikovalskem studiu Ljudje nadaljujejo sodelovanje z destilarno Vera Spirits in predstavljajo dizajn embalaže za novo serijo ready-to-drink brezalkoholnih koktajlov in pripravljenih (mešanih) pijač.

V studiu Ljudje pravijo, da so destilarni Vera Spirits, o kateri smo v MM-u že pisali, pomagali najti svoj glas na hitro nasičenem trgu s pripovedovanjem zgodbe ženske, ki stoji za formulo »Human Nature Spirit«. »Osvežitev v vedno večjem številu blagovnih znamk brezalkoholnih žganih pijač prihaja v obliki raziskovalke osebnosti. V želji, da bi družabnemu klepetu ponudila nekaj več od običajne alkoholne omamljenosti, se Vera osredotoča na edinstvenost človeškega značaja in možnost njegovega prenosa v pijačo,« pravijo.

Sodelovanje z Vero so začeli že leta 2018, zdaj pa so ga dopolnili s slikami Mediterana, ki so jih ustvarili s pomočjo umetne inteligence. »Sestavili smo serijo iz več motivov, tako da ima vsaka steklenička štiri različne motive. Čeprav je pijača brezalkoholna, želi dizajn pokazati enako količino razkošja kot pri znamkah vina in žganih pijač. Pivca vabi k sodelovanju v novi, bolj zdravi izkušnji, hkrati pa zagotavlja svojo kompleksnost in razred,« so še povedali za MM.

vera3

vera2

vera1

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji