paideia
Opaženo

Opazili smo: Vizualni spektakel na pročelju ljubljanske Mestne hiše

Mestna občina Ljubljana je konec leta 2020 poskrbela za praznični vizualni spektakel. Pročelje Mestne hiše se je namreč spremenilo v dinamičen video zaslon, na katerem so se prepletali praznični motivi. Projekcijo je zasnovala agencija Paideia Events.

V Paideia Events si kljub drugačnim razmeram v letošnjem letu, decembra in praznikov, predvsem v Ljubljani, niso predstavljali brez ščepca čarobnosti, novi realnosti pa so se poskusili prilagoditi z novimi kreativnimi rešitvami. Tako se je ekipi porodila ideja, da bi pročelje Mestne hiše v zadnjih dneh leta 2020 s tehniko »video mappinga« okrasili s pravljičnimi motivi.

Video mapping je tehnika vizualne komunikacije oziroma projeciranja na pročelja stavb, pri kateri se uporabijo reliefi. »Ker je na Mestni hiši precej štukatur, je izjemno primerna za uporabo tovrstne tehnologije. Mestni občini Ljubljana smo idejo predstavili tik pred božičem. Ker so bili nad njo navdušeni, je naš redni sodelavec Den Baruca v prazničnih dneh izdelal kratko animacijo, ki se je vsakih pet minut ponavljala na pročelju Mestne hiše,« so povedali v Paideia Events. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji