blabla
Opaženo

Opazili smo: Zakaj Medex in Helios žvižgata isto melodijo?

Medex in Helios se predstavljata s skupno akcijo na družbenih omrežjih in sloganom »Samo skupaj lahko obarvamo svet na bolje«, ki je plod zanimivega naključja.

Za skupnim oglasom je zelo zanimiva zgodba in predvsem naključje. Kot je za MM povedala Inesa Grobler, vodja marketinga v Medexu, so v Heliosu opazili televizijski oglas za Medexov izdelek Betaglukane in ob znani melodiji (zmotno) mislili, da gre za oglas Heliosa, ki ima identično melodijo. Medex je sicer pri snemanju oglasa sodeloval s produkcijsko hišo Perfo, Helios pa s produkcijsko hišo Videa.

Kot pravi Groblerjeva, so jih s Heliosa o uporabi iste melodije obvestili zelo prijazno, samo v vednost. »Naš odziv je bila najprej rahla zadrega. Nato pa smo prišli do ideje, da bi vse skupaj obrnili na šalo. Oba marketinška oddelka sta staknila glave in skupaj smo se domislili povezovalne akcije na naših družbenih omrežjih, ki nosi ključno sporočilo, da lahko samo skupaj obarvamo svet na bolje,« je pojasnila zaplet, ki so ga domiselno rešili.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji