Opazili smo: Zavarovalnica Generali nagovarja mlade
Zavarovalnica Generali z novo komunikacijsko kampanjo, ki so jo zasnovali z agencijo Pristop, nagovarja raznolike vloge mladih ter jim daje zavezo: »Vi živite več življenj hkrati, mi zavarujemo vsa.«
V zavarovalnici pravijo, da se dobro zavedajo, da so mladi tisti, ki potrebujejo drugačen nagovor. Mladi namreč zavarovalnic ne jemljejo kot sogovornike ali partnerje, ko gre za njihovo prihodnost. Zato se želi Zavarovalnica Generali izkazati kot vseživljenjski partner v različnih vlogah in življenjskih obdobjih.
»Z novo komunikacijsko kampanjo, s privlačnimi in svežimi nagovori kažemo, da zavarovalnica razume raznolikost vlog, ki jih živijo mladi, in njihove potrebe, ki se v različnih življenjskih obdobjih spreminjajo. Mladim se v duhu vseživljenjskega partnerstva približamo preko različnih področij, ki so jim blizu in se povezujemo tudi z različnimi zavarovanji,« pravijo v Zavarovalnici Generali.
Komunikacija je zaživela na različnih kanalih, med drugim na televiziji, oglasnih panojih, spletu in družbenih omrežjih. Na teh so v aktivnosti vključili vplivneže in svoje zaposlene ter jih povabili, da predstavijo svoje vloge in življenjski slog. Z nagradno igro »Kako živiš ti?« pa vabijo mlade, da odgovorijo na kratka vprašanja o njihovem življenjskem slogu ter se potegujejo za nepozabna doživetja.
Kot pravijo v zavarovalnici, »ima vsak od nas v različnih obdobjih življenja različne vloge, potrebe, radosti, strahove in sanje. Življenje je eno samo, a živimo jih več hkrati. Kot vseživljenjski partner stojimo našim strankam ob strani v vseh obdobjih njihovega življenja in v vseh njihovih vlogah.« Komunikacijo podpisujejo s sloganom »Vi živite več življenj hkrati, mi zavarujemo vsa«, s katerim poudarjajo svojo vlogo vseživljenjskega partnerja.