Opazili smo: Zavarovanje za male živali
Varuh zdravja predstavlja novost – Zavarovanje za male živali. S tem novim zavarovalnim produktom vstopajo tudi na trg premoženjskih zavarovanj.
Zavarovanje za male živali je namenjeno zavarovancem, lastnikom psa ali mačka, ki se želijo s sklenitvijo izogniti visokim stroškom veterinarskih storitev in hkrati poskrbeti za svoje premoženje. Lastniki malih živali lahko izbirajo med tremi paketi, ki se med seboj razlikujejo v obsegu kritja veterinarskih storitev, višini zavarovalnih vsot posameznih kritij in soudeležbe.
Za oglaševalsko akcijo za produkt bodo poskrbeli v agenciji Futura DDB, kjer so izhajali iz ideje, da je za vsakega lastnika psa njihov kosmatinec najpametnejši in najbolj nadarjen pes v soseski. »Tudi lastniki mačk boste verjetno povedali, kako je vaša mačka najbolj posebna in kako ste ji povsem predani. Domači ljubljenčki niso zgolj živali, ki si z nami delijo življenjski prostor, ampak so dejansko člani družine; ljubljeni in upoštevani. O tem ni dvoma. Vsaj dokler imamo v mislih odgovorne lastnike, ki so naša ciljna skupina. Varuh zdravja se je z novim zavarovanjem dokazal kot zavarovalnica, ki ne spregleda nobenega družinskega člana,« pravijo.
Zavarovanje za male živali bodo komunicirali preko več kanalov na različne načine – z digitalnim in zunanjim oglaševanjem, radijskim spotom, v tiskanih medijih, na spletni strani, preko aktivacije in oglaševanja na družbenih omrežjih.