pazi se
Opaženo

Opazili smo: Združenje bank Slovenije ozavešča o naraščajočih spletnih prevarah

Zaradi vedno večjega števila spletnih prevar v Sloveniji je Združenje bank Slovenije pripravilo kampanjo Pazi.se, ki ljudi ozavešča o aktualnih spletnih prevarah in načinih, kako se pred njimi zaščititi.

Ob predstavitvi kampanje so poudarili, da so lani v Sloveniji zabeležili kar 4123 kibernetskih incidentov, kar je precej več kot leto prej. »Naraščajoče število spletnih prevar kaže na to, kako so spletni prevaranti vedno bolj prepričljivi, saj za krajo in izvabljanje osebnih podatkov in bančnih gesel izumljajo vedno nove načine. Prav zato smo pripravili kampanjo, a katero želimo ljudem pomagati, da bodo spletno prevaro prepoznali, še preden postanejo njena žrtev,« pravijo.

Sporočila goljufov so prenesli v oglase

Nosilni kanal kampanje je spletna stran pazi.se, na kateri so predstavljene najpogostejše prevare ter načini, kako jih prepoznati ter se pred njimi zaščititi. Oglaševanje na vseh kanalih je namenjeno ozaveščanju in zavedanju, da spletne prevare obstajajo, ustvarjanju pozornosti publike o njihovem obstoju ter usmerjanju publike na spletno stran.

Poleg televizijskega oglasa, ki simbolično prikazuje različne obraze goljufov za spletnimi prevarami, so del komunikacije tudi plakati in spletni oglasi. Ti s svojimi sporočili posnemajo najuspešnejše taktike spletnih goljufov, izobraževalna vsebina in vrste spletnih prevar pa so objavljene tudi na spletni strani ter na novo odprtih profilih na Facebooku in Instagramu.

»Najbolj značilna elektronska in SMS sporočila, ki jih pošiljajo spletni goljufi, smo prenesli na zunanje plakate in spletno oglaševanje, torej v kontekst, kjer jih posamezniki ne pričakujejo. Če se nanje odzovejo, so seveda preusmerjeni na spletno stran pazi.se, s čimer pri njih spodbudimo razmislek o tem, kako enostavno je postati žrtev spletne prevare. Zadošča lahko že en sam klik in tega želimo preprečiti z osveščanjem in nasveti, kako spletne prevare prepoznati,« je poudarila Polona Polak, direktorica projekta v agenciji Saatchi&Saatchi (član Publicis Groupe Adriatic).

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji