Ora Brez sladkorjev
Blagovna znamka Ora različico brezalkoholne pijače brez sladkorja oglašuje s komunikacijsko akcijo, v kateri ni več »sladkih fantov« Orarajev.
Radenska Adriatic
Kratek opis akcije: »Nič več sladki fantje, Oraraji tokrat s svojim bendom in novo Oro, z enako »hudim« okusom pomaranče, a brez sladkorjev. Z akcijo smo želeli podpreti lansiranje novega proizvoda Ora Brez sladkorjev, ki je logična posledica trendov na trgu,« pravijo v Radenski.
Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, prodajna mesta, vzorčenje
Medijska agencija: AM Komunikacije
Predstavniki naročnika: Egle Wehle, Ivana Fočić in Primož Rok Puppis
Vodenje projekta v agenciji: Anton Tokoly in Lenka Džurná
Kreativni in umetniški direktor: Milan Maly
Tekstopiska: Eva Myjavcova
3D-oblikovanje: ALIEN studio
Oblikovanje: Zaraguza
Režiser: Ivan Ozvald
Produkcijska hiša: ALIEN studio
Glasbena podlaga: Jackson Eppley – Faults Paraded
Čas trajanja akcije: od 2. 3. do 12. 4. 2020