ora
Opaženo

Ora Brez sladkorjev

Blagovna znamka Ora različico brezalkoholne pijače brez sladkorja oglašuje s komunikacijsko akcijo, v kateri ni več »sladkih fantov« Orarajev.

Kratek opis akcije: »Nič več sladki fantje, Oraraji tokrat s svojim bendom in novo Oro, z enako »hudim« okusom pomaranče, a brez sladkorjev. Z akcijo smo želeli podpreti lansiranje novega proizvoda Ora Brez sladkorjev, ki je logična posledica trendov na trgu,« pravijo v Radenski.

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, prodajna mesta, vzorčenje

Medijska agencija: AM Komunikacije

Predstavniki naročnika: Egle Wehle, Ivana Fočić in Primož Rok Puppis

Vodenje projekta v agenciji: Anton Tokoly in Lenka Džurná

Kreativni in umetniški direktor: Milan Maly

Tekstopiska: Eva Myjavcova

3D-oblikovanje: ALIEN studio

Oblikovanje: Zaraguza

Režiser: Ivan Ozvald

Produkcijska hiša: ALIEN studio

Glasbena podlaga: Jackson Eppley – Faults Paraded

Čas trajanja akcije: od 2. 3. do 12. 4. 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji