OnkoMan
Opaženo

Ostani v tekmi za življenje

Za rakom prostate po 50. letu zboli vsak četrti moški, zato so jih pri Futuri DDB z društvom OnkoMan želeli nagovoriti na način, ki bi moške znotraj te starostne skupine motiviral k preventivnemu pregledu.

Kratek opis akcije: Zasnovali so kampanjo »Ostani v tekmi«, v kateri slovenske športne legende moške opozarjajo: »Če želiš še vedno ostati zvest navijač, opravi pregled prostate in ostani v tekmi.« 

Moški v srednjih letih so za spremembe so najbolj dovzetni takrat, ko slišijo mnenje oseb, ki jih cenijo. Zato se je kreativna ekipa v Futuri DDB odločila, da v kampanji moške k preventivnemu pregledu prostate spodbudijo njihovi idoli – nekdanji slovenski športniki, ki so pred leti s športnimi presežki navduševali ravno to generacijo. Za dodaten učinek so v sodelovanju s športnimi zvezami poskrbeli, da so športniki različnih klubov oblekli ogrevalne majice »Ostani v tekmi« in poskrbeli za še večji doseg sporočila.

Osrednja ideja kampanje je bila povezovanje moških in njihove ljubezni do športa. S pomočjo štirih ambasadorjev, med katerimi so nogometaš Sašo Udovič, odbojkar Jasmin Čutorić, košarkar Roman Horvat in rokometaš Branko Tamše, so moškim sporočili, da lahko le z rednimi pregledi ostanejo aktivni in še naprej navijajo za svoje športne klube in posameznike. Ambasadorjev pa niso izbrali le zaradi njihovih športnih uspehov, ampak predvsem zaradi dejstva, da tudi sami sodijo v najbolj ranljivo ciljno skupino.

V tekmo pa niso poslali le TV-oglasa s športnimi legendami – nekdanji športniki so na problematiko opozorili tudi na velikih plakatih po vsej Sloveniji. Z udeležbo na novinarski konferenci pa so predstavili nekatere novosti na podoročju zdravljenja raka prostate, kot je presejalni program Peter, ki bo pripomogel k hitrejšemu odkrivanju te bolezni.

Ostani v tekmi 1

Ostani v tekmi 2

Ostani v tekmi  3

Predstavnika naročnika: Matej Pečovnik in Jaka Jakopič

Kreativna direktorica: Tina Križaj

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalki: Vesna Žnidaršič in Strahinja Jovanovič

Vodji projekta: Satin Papež in Ajda Cedilnik

Vodja digitalnih projektov: Gregor Čič

Odnosi z javnostmi: PRistno – Sara Švegl in Ina Unuk

Produkcijska hiša: Diskont Films

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji