OnkoMan
Opaženo

Ostani v tekmi za življenje

Za rakom prostate po 50. letu zboli vsak četrti moški, zato so jih pri Futuri DDB z društvom OnkoMan želeli nagovoriti na način, ki bi moške znotraj te starostne skupine motiviral k preventivnemu pregledu.

Kratek opis akcije: Zasnovali so kampanjo »Ostani v tekmi«, v kateri slovenske športne legende moške opozarjajo: »Če želiš še vedno ostati zvest navijač, opravi pregled prostate in ostani v tekmi.« 

Moški v srednjih letih so za spremembe so najbolj dovzetni takrat, ko slišijo mnenje oseb, ki jih cenijo. Zato se je kreativna ekipa v Futuri DDB odločila, da v kampanji moške k preventivnemu pregledu prostate spodbudijo njihovi idoli – nekdanji slovenski športniki, ki so pred leti s športnimi presežki navduševali ravno to generacijo. Za dodaten učinek so v sodelovanju s športnimi zvezami poskrbeli, da so športniki različnih klubov oblekli ogrevalne majice »Ostani v tekmi« in poskrbeli za še večji doseg sporočila.

Osrednja ideja kampanje je bila povezovanje moških in njihove ljubezni do športa. S pomočjo štirih ambasadorjev, med katerimi so nogometaš Sašo Udovič, odbojkar Jasmin Čutorić, košarkar Roman Horvat in rokometaš Branko Tamše, so moškim sporočili, da lahko le z rednimi pregledi ostanejo aktivni in še naprej navijajo za svoje športne klube in posameznike. Ambasadorjev pa niso izbrali le zaradi njihovih športnih uspehov, ampak predvsem zaradi dejstva, da tudi sami sodijo v najbolj ranljivo ciljno skupino.

V tekmo pa niso poslali le TV-oglasa s športnimi legendami – nekdanji športniki so na problematiko opozorili tudi na velikih plakatih po vsej Sloveniji. Z udeležbo na novinarski konferenci pa so predstavili nekatere novosti na podoročju zdravljenja raka prostate, kot je presejalni program Peter, ki bo pripomogel k hitrejšemu odkrivanju te bolezni.

Ostani v tekmi 1

Ostani v tekmi 2

Ostani v tekmi  3

Predstavnika naročnika: Matej Pečovnik in Jaka Jakopič

Kreativna direktorica: Tina Križaj

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalki: Vesna Žnidaršič in Strahinja Jovanovič

Vodji projekta: Satin Papež in Ajda Cedilnik

Vodja digitalnih projektov: Gregor Čič

Odnosi z javnostmi: PRistno – Sara Švegl in Ina Unuk

Produkcijska hiša: Diskont Films

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji