Otočec. Svetovno.
V oddelku za marketing v Termah Krka so pripravili predstavitev turistične destinacije, do katere se da iz skoraj vseh kotičkov Slovenije priti v pičli uri, a je hkrati daleč stran od vsega, pred čimer želite ubežati vsaj za nekaj dni.
Terme Krka
Kratek opis akcije: Kot pravijo, je Otočec destinacija, ki je tako drugačna, da lahko v trenutku odklopite skrbi in vse drugo. Polna je vsakovrstnih dražljajev – takšnih, kot jih ponuja širni svet. S ponudbo aktivnosti (golf, pustolovski park, pohodništvo, kolesarjenje, tenis …), kulinarike (svetovljanska kuhinja v hotelu Šport, visoka kulinarika z Michelinovim priznanjem na Gradu Otočec, lokalne dobrote Devetnajstice ob igrišču za golf), sprostitve (termalni bazen, grajski park …) in okoliških doživetij (zelena destinacija, reka Krka, bližina lokalnih turističnih zanimivosti) Otočec v sebi združuje svetovna doživetja – na enem mestu.
Elementi akcije: digitalne zgodbe in oglasi, aktivacija na družbenih omrežjih, objave v reviji Term Krka Vrelci zdravja, neposredna pošta
Predstavnik naročnika: Matej Jordan
Kreativni direktor: Jan Rifelj
Umetniška direktorja in režiserja: Jernej Kokol in Jan Rifelj
Oblikovalca: Jaka Šuln in Danilo Kesić
Fotograf: Jernej Kokol
Produkcijska hiša: Terme Krka
Medijska agencija: Pristop Media
Trajanje akcije: september–oktober 2021