bla
Opaženo

Otroci sprašujejo olimpijce!

BTC City v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji predstavlja posebno olimpijsko kampanjo.

Kratek opis akcije: V agenciji so zasnovali serijo 5 vsebinskih videov pod sloganom »Podpiramo male korake do velikih sanj«. V teh petih epizodah otroci oziroma mali športniki navihano izprašujejo olimpijce, in sicer judoistko Tino Trstenjak, atleta Kristjana Čeha in kolesarko Eugenio Bujak. S kampanjo so želeli pospremiti olimpijske igre v Tokiu ter prikazati vlogo družbe BTC kot velikega sponzorja Olimpijskega komiteja Slovenije in predvsem velikega podpornika slovenskega športa od najmlajših selekcij do podpiranja vrhunskih športnikov.. V vlogi otroških voditeljev nastopajo Lana Babić (umetnostno drsanje), Nika Babić (gimnastika), Zala Dvoršak Zamernik (gimnastika) in judoisti Marcel Medvedič, Mark Verbnik in Oskar Radivojevič. Intervjuji gledalcu skozi otroške oči pokažejo drugačno plat vrhunskih športnikov in mu razkrijejo njihov pogled na pet tem, ki spremljajo njihov nastop. To so začetki,  Japonska, trening, tekmovanje in življenje.

Elementi akcije: vsebinski videi (5), vsebinska strategija objav, oblikovanje

Kreativna zasnova in produkcija: PM, poslovni mediji

Scenarij in kreativno vodenje: Dunja Kristan

Režija: Nejc Levstik

Strateški direktor: Mitja Jereb

Oblikovalec: Miha Grošelj

Predstavniki naročnika: Miha Mermal, Sara Bogomolec, Marika Zakrajšek in

Janja Furjan

Trajanje akcije: od 8. 7. do 8. 8. 2021

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji