Otvoritev Bankariuma
Agencija SHIFT je za Bankarium, Muzej bančništva Slovenije, pripravila otvoritveno komunkacijsko akcijo.
Kratek opis akcije: Glavne protagonistke akcije so znamenite pikapolonice, hranilniki, v katerih so kovance in bankovce shranjevali tisti, ki so odraščali še v Jugoslaviji. Hudomušna kampanja nas sprašuje, kam so šle vse pikapolonice in nas obvešča, da nas čakajo v Bankariumu. V muzeju lahko obiskovalci in obiskovalke pokukajo v čisto pravi trezor, preučijo notranjost bankomata ter se usedejo za bančna okenca iz treh zgodovinskih obdobij. Na koncu lahko zavijejo še v muzejsko trgovino, kjer so na prodaj legendarne pikapolonice in tudi drugi izdelki slovenskih podjetnikov, povezani z denarjem.
Elementi akcije: radijsko, tiskano, digitalno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, odnosi z javnostmi
Predstavnici naročnika: Ana Herman in Irena Čuk
Agencija: SHIFT
Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Tekstopiska: Nina Vidrih
Umetniška direktorica: Hana Domijan
Oblikovalca: Andraž Grulja in Mark Caserman
Fotograf: Iztok Lazar
Produkcijska hiša: 001
Medijska agencija: Nataša Češnovar in Nika Oražem - Media Publikum
Agencija za odnose z javnosmi: Kreativna baza
Trajanje akcije: junij-julij 2021