Outstanding 2023
Opaženo

Outstanding 2023 z novo komunikacijsko podobo

Za novo podobo tekmovanja Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je poskrbela ekipa, ki jo vodita kreativni direktor Aleš Kočevar in umetniška direktorica Katja Gaspari.

V podjetju Europlakat, ki je organizator tekmovanja, so pri snovanju komunikacijske podobe Outstanding 2023 tokrat k sodelovanju povabili samostojne kreativne in umetniške direktorje ter manjše oblikovalske studie. Med devetimi prispelimi predlogi so se po tehtnem premisleku in glasovanju komisije odločili za predlog, ki »z izstopajočim in opaznim motivom odseva duha tekmovanja Outstanding ter izpostavlja dejstvo, da je zunanje oglaševanje medij za eno čutilo – vid je vse, kar potrebujemo, da prepoznamo njegovo veličino.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji