Paloma, I Love Art: Poišči svoj vir navdiha
Futura DDB je za Palomo izdelala nove barvite kreacije, v katere so preoblekli svoje izdelke in trgovske police spremenili v prave galerije.
Paloma
Kratek opis akcije: Omejeno serijo izdelkov Paloma združuje ljubezen do umetnosti. Idejo o preobleki izdelkov, ki so nepogrešljivi v vsakem domu, so zasnovali s ciljem, da prav vsak kupec vnese košček navdiha v svoj dom. Izdelki so odeti v nove, barvite in mladostne kreacije, navdihnjene s strani likovnih velikanov, kot so Picasso, Warhol, van Gogh, Miró in Pollock.
Vzporedno z oglaševalsko akcijo na spletu poteka tudi nagradna igra v obliki kviza, v kateri na osebnostni test odgovarjate z mehaniko znanih aplikacij, to je z drsnim gibom v levo ali desno. V zaključku vas čaka odkritje rezultata, ki pove, kdo bi bili, če bi bili umetnik, hkrati pa se z reševanjem kviza potegujete za privlačne nagrade.
Elementi akcije: spletni nagradni kviz, tisk in zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje
Predstavnica naročnika: Manca Kravina
Direktorica projekta v agenciji: Alenka Pulec Jurjevčič
Vodje projekta v agenciji: Goran Lang, Vanja Ogrinc in Maja Birsa
Kreativni direktor: Robert Bohinec
Umetniška direktorica: Maruša Koželj
Oblikovalca embalaže: Maruša Koželj in Žare Kerin
Oblikovalki: Vesna Žnidaršič in Aleksandra Švigelj
Izvedbeno oblikovanje embalaže: Janez Vizjak
Izvedbeno oblikovanje POS: Marko Piškur
Razvoj aplikacije: Jan Dolinar
Tekstopiska: Eva Stopar
Medijska agencija: iPROM