paloma izbor2
Opaženo

Paloma navdihuje z nežnostjo

V agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana so za Palomo zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo »otipljivo prednost« Palominih izdelkov.

Kratek opis akcije: Paloma s tehnološkimi inovacijami v procesu proizvodnje izboljšuje kakovost svojih izdelkov, ki se odraža predvsem v čutni mehkobi papirja in nežnosti na otip. »To otipljivo prednost poudarja nova serija kratkih video sporočil na družbenih omrežjih, ki opominja na trenutke nežnosti okoli nas, s katerimi se srečujemo vsak dan,« pravijo snovalci akcije.

paloma3

Elementi akcije: serija video objav na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Aleksandra Muster, Manca Kravina in Mojca Cvajdik

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač    

Direktorica projekta: Neža Kašnik

Digitalna strateginja: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisca: Aleš Kočevar in Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Umetniška direktorica: Jasna Vejselović

Spletni umetniški direktor: Matjaž Škufca

Video produkcija: Kerozin

Medijski zakup: iPROM

Trajanje akcije: april-junij 2021

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji