paloma izbor2
Opaženo

Paloma navdihuje z nežnostjo

V agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana so za Palomo zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo »otipljivo prednost« Palominih izdelkov.

Kratek opis akcije: Paloma s tehnološkimi inovacijami v procesu proizvodnje izboljšuje kakovost svojih izdelkov, ki se odraža predvsem v čutni mehkobi papirja in nežnosti na otip. »To otipljivo prednost poudarja nova serija kratkih video sporočil na družbenih omrežjih, ki opominja na trenutke nežnosti okoli nas, s katerimi se srečujemo vsak dan,« pravijo snovalci akcije.

paloma3

Elementi akcije: serija video objav na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Aleksandra Muster, Manca Kravina in Mojca Cvajdik

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač    

Direktorica projekta: Neža Kašnik

Digitalna strateginja: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisca: Aleš Kočevar in Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Umetniška direktorica: Jasna Vejselović

Spletni umetniški direktor: Matjaž Škufca

Video produkcija: Kerozin

Medijski zakup: iPROM

Trajanje akcije: april-junij 2021

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji