Paloma navdihuje z nežnostjo
V agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana so za Palomo zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo »otipljivo prednost« Palominih izdelkov.
Paloma
Kratek opis akcije: Paloma s tehnološkimi inovacijami v procesu proizvodnje izboljšuje kakovost svojih izdelkov, ki se odraža predvsem v čutni mehkobi papirja in nežnosti na otip. »To otipljivo prednost poudarja nova serija kratkih video sporočil na družbenih omrežjih, ki opominja na trenutke nežnosti okoli nas, s katerimi se srečujemo vsak dan,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: serija video objav na družbenih omrežjih
Predstavnice naročnika: Aleksandra Muster, Manca Kravina in Mojca Cvajdik
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta: Neža Kašnik
Digitalna strateginja: Petra Hočevar
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativni direktor: Aleš Kočevar
Tekstopisca: Aleš Kočevar in Gabrijela Vrbnjak (MSL)
Umetniška direktorica: Jasna Vejselović
Spletni umetniški direktor: Matjaž Škufca
Video produkcija: Kerozin
Medijski zakup: iPROM
Trajanje akcije: april-junij 2021