paloma
Opaženo

Paloma praznuje 150 let

Paloma je ob svoji 150. letnici v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavila novo oglaševalsko akcijo, v kateri kupcem sporoča, da je ob pomembnih življenjskih prelomnicah vedno ob njih. 

Kratek opis akcije: Palomina zgodba se je začela leta 1837 v majhni sladkogorski tovarni papirja s šestdesetimi pari pridnih rok. »Vse od takrat z nenehnimi inovacijami in skrbno oblikovanimi izdelki presegamo pričakovanja svojih uporabnikov. 150-letna zavezanost kakovosti nas ločuje od konkurence, saj zagotavljamo vrhunske izdelke, na katere se lahko stranke zanesejo. Tako kot na prijatelje. Zato je Paloma kot naša najboljša prijateljica že 150 let. Tukaj je, ko brišemo solze smeha ali žalosti, ko polijemo skodelico čaja in ko želimo polepšati praznični pogrinjek,« pravijo v Palomi.

Ravno dolgoletna zanesljivost je bila izhodišče za glavno sporočilo oglaševalske akcije: Paloma je tukaj vedno, ko jo potrebujemo – tako kot najboljša prijateljica, ki nas spremlja v vseh življenjskih trenutkih.

paloma2

paloma2

paloma3

Elementi akcije: televizijsko in digitalno oglaševanje, prodajna mesta, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Katarina Tokarova, Barbara Petovar in Maša Gujt

Direktorica naročnika: Inesa Grobler

Vodja projekta: Satin Papež

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopiski: Katarina Ferk in Tina Križaj

Strateški planer: Goran Lang

Umetniška direktorica: Anja Korenč

Oblikovalec: Janez Vizjak

Video produkcija: Square me

Režiser: Luka Štigl

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji