pampers
Opaženo

Pampers za mamice v stiski

Pampers in dm v sodelovanju z agencijo THE OTHER nadaljujeta serijo tradicionalnih dobrodelnih kampanj, s katero vsakodnevne nakupe spreminjata v priložnost za pomoč tistim, ki to najbolj potrebujejo.

Kratek opis akcije: »Vsako leto se več mamic, poleg starševskih radosti, sooča tudi s finančnimi stiskami. Da bi jim olajšali izzive pri nakupu osnovnih higienskih pripomočkov, kot so pleničke, smo zasnovali kampanjo z enostavno, a učinkovito mehaniko in jasnim sporočilom: z vsakim nakupom izdelka Pampers v trgovinah dm ali na spletni strani dm.si prispevate pleničko mamicam v stiski, tudi tistim v materinskih domovih in varnih hišah,« pravijo snovalci akcije.

V podporo kampanji so v agenciji THE OTHER ustvarili privlačno promocijsko gradivo, vključno s plakati, wobblerji in spletnimi pasicami, ki skrbijo za vidnost in jasno komunicirajo sporočilo. Pobudo podpirajo tudi slovenske spletne vplivnice, kot sta Kaja Karba in Maša Črešnik, ki preko svojih platform širijo vest in spodbujajo sledilce k aktivnemu sodelovanju.

Pampers 1

Pampers 2

Pampers 3

Elementi akcije: kreativne rešitve, komunikacijska gradiva, tekstopisje, sodelovanje z vplivneži

Vodja projekta: Diana Gajić

Oblikovanje: Anja Grabar

Tekstopiska: Darja Štukelj Rus

Intervju

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Življenje z znaMMkami
23. 09. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Zame dobro poslovno partnerstvo temelji na medsebojnem zaupanju, odprti komunikaciji in prilagodljivosti. Optimalno je, ko se prednosti obeh…

Naši avtorji