pečjak
Opaženo

Pekarna Pečjak: Svaljki-cmoki-štruklji

Agencija F2 je za Pekarno Pečjak zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri so želeli poudariti, kako preprosta je priprava zamrznjenih izdelkov.

Kratek opis akcije: »Med izdelki Pekarne Pečjak imajo posebno mesto zamrznjeni izdelki. Poleg vrhunskih sestavin, iz katerih so narejeni, je njihova največja prednost ta, da si jih tudi v največji naglici lahko pripravimo hitro in povsem enostavno, kar je bilo eno od ključnih sporočil, ki jih je naročnik želel izpostaviti,« pravijo snovalci akcije. Ko so začeli snovati kreativno rešitev, so se zato odločili, da bodo to sporočilo povedali kar skozi otroške oči. »Otroci namreč v resnici najboljše vedo, kaj je zares preprosto,« dodajajo.

Elementi akcije: televizijski oglas in zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Medijska agencija: F2

Predstavnica naročnika: Maja Maroša

Vodji projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja in Tomaž Cör

Tekstopiska: Mateja Arnež

Oblikovalec: Rado Zupan

Videoprodukcija: Matjaž Hančič

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji