Pekarna Pečjak: Svaljki-cmoki-štruklji
Agencija F2 je za Pekarno Pečjak zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri so želeli poudariti, kako preprosta je priprava zamrznjenih izdelkov.
Pekarna Pečjak
Kratek opis akcije: »Med izdelki Pekarne Pečjak imajo posebno mesto zamrznjeni izdelki. Poleg vrhunskih sestavin, iz katerih so narejeni, je njihova največja prednost ta, da si jih tudi v največji naglici lahko pripravimo hitro in povsem enostavno, kar je bilo eno od ključnih sporočil, ki jih je naročnik želel izpostaviti,« pravijo snovalci akcije. Ko so začeli snovati kreativno rešitev, so se zato odločili, da bodo to sporočilo povedali kar skozi otroške oči. »Otroci namreč v resnici najboljše vedo, kaj je zares preprosto,« dodajajo.
Elementi akcije: televizijski oglas in zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih
Medijska agencija: F2
Predstavnica naročnika: Maja Maroša
Vodji projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja in Tomaž Cör
Tekstopiska: Mateja Arnež
Oblikovalec: Rado Zupan
Videoprodukcija: Matjaž Hančič