petarde
Opaženo

Petarde? Ne, hvala!

Luna \TBWA in mestni plakati TAM-TAM že tretje leto pripravljajo akcijo »Petarde? Ne, hvala!«

Kratek opis akcije: »Leto 2020 je zagotovo leto, ki se ga ne bomo z veseljem spominjali. Družbo preveva strah pred boleznijo, pred izgubo službe, pred izgubo bližnjih. Zato je letošnja akcija »Petarde? Ne, hvala!« nekoliko spremenila svoj ton,« pravijo v Luni \TBWA.

Namesto prikazovanj strašnih posledic, ki jih imajo pirotehnična sredstva na ljudi in živali, so tokrat ubrali bolj razigrano smer komunikacije, ki ljudi navdaja z upanjem in jih nasmeji, obenem pa na pozitiven način še vedno jasno posreduje svoje glavno sporočilo. Zato letos ne bomo metali petard, temveč bomo pokali od smeha, zdravja, sreče in ponosa, obljubljajo.

Za otroke, ki se sicer še vedno šolajo od doma, so v sodelovanju z Žigo X Gombačem pripravili tudi poseben strip, ki tematiko na zabaven približa otrokom in jih spodbudi k sodelovanju.

tam tam3

tam tam2

tam tam1

Elementi akcije: zunanje, radijsko in digitalno oglaševanje, oglaševanje na televiziji, oglaševanje na avtobusih, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijska gradiva, ciljana komunikacija za otroke

Predstavniki naročnika: Nataša Sedminek, Damjan Koren in Tamara Smolej

Vodji projekta: Nika Frece in Petra Noterzberg

Kreativna direktorica in tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Digitalni strateg: Jan Omahen

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov in Tamara Smolej

Ostali sodelujoči: Festival Animateka, Andreja Goetz, HitRadio Antena, Nia Gombač, Žiga X Gombač, Andrej Težak Tešky, Ana Praznik, Tinkara Fortuna in Tjaša Železnik

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji