Petarde? Ne, hvala!
Agencija Luna \TBWA in TAM-TAM sta že četrto leto združila moči in ustvarila vseslovensko ozaveščevalno akcijo »Petarde? Ne, hvala!«.
TAM TAM
Kratek opis akcije: V letošnji akciji so se sporočilno vrnili k osnovnemu problemu pokanja petard – to je k prestrašenim (domačim) živalim. Še vedno namreč velja, da ljudje ne razumejo stiske, stresa in strahu, ki ga živali občutijo med glasnim prazničnim veseljačenjem.
Marsikatera žival se s takšno stisko ne zna soočiti, zato želi prestrašena poiskati varen in tih kotiček, kar nemalokrat privede do tega, da pobegne. V letošnji akciji so zato predstavili resnične zgodbe ljudi in njihovih ljubljenčkov, ki so zaradi pokanja petard pobegnili od doma.
»Verjamemo, da je potrebno odnos do petard začeti oblikovati že v mladih letih, zato smo za slovenske osnovne šole pripravili delovne liste, ki bodo sporočilo akcije na razumevajoč in vključujoč način približali tudi tistim, na katerih svet stoji. Idejo smo prenesli tudi v digitalni svet in s portalom Joongla ustvarili zanimive vsebine, s katerimi smo sporočilo razširili tudi med starejše otroke in najstnike,« pravijo snovalci akcije.
Pobudi se je pridružil tudi Lidl Slovenija in skupaj so ustvarili gverilsko akcijo pred izbranimi trgovinami. Na izbrana »parkirišča za kužke« so pripeli strgane povodce in tako opozarjali na problematične posledice pokanja petard in pobeglih živali.
Akcijo so letos dodatno nadgradili s posebno aktivacijo, kjer bodo skupaj s partnerji in sponzorji projekta odstopili svoje kanale in pomagali pri iskanju izgubljenih živali. Zato lahko vsi, ki vam v tem času pobegne ljubljenček, pišete na pogresani@tam-tam.si in pomagali vam bodo razširiti vaš glas. Tej akciji so se pridružili tudi Lidl, Petrol, A1, Joonglaa, NLB, Zavarovalnica Triglav, Valicon, Media Bus in Luna \TBWA.
Elementi akcije: zunanje, televizijsko in radijsko oglaševanje, oglaševanje na avtobusih, digitalno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijska gradiva, ciljana komunikacija za otroke
Predstavniki naročnika: Nataša Sedminek, Damjan Koren, Tamara Smolej in Simona Korošec
Vodji projekta: Petra Noterzberg in Rok Travižan
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški direktor: Ljubo Bratina
Oblikovalca: Miha Avsenik in Ivan Todorović
Odnosi z javnostmi: Tamara Smolej
Ostali sodelujoči: Radio Študent