petarde
Opaženo

Petarde? Ne, hvala!

TAM-TAM že deseto leto zapored predstavlja svojo družbeno odgovorno akcijo »Petarde? Ne, hvala!« V agenciji Luna \TBWA so zato pripravili oglaševalsko akcijo, ki se bo ljudem resnično vžgala v zavest in spomin.

Smodnik, glavni sovražnik akcije, je letos končno dobil dober namen in postal osrednji element akcije. Najbolj priljubljene grafike psa, mačke in ptiča so tokrat poustvarili kar s smodnikom, za kar so morali razviti prav poseben način tiska. Na papir so najprej s sitotiskom nanesli tanek sloj lepila, nato pa čezenj nanesli še sloj počasi gorečega smodnika. Ko so smodnik zažgali, je ta z gorenjem »odtisnil« grafiko na papir.

S komunikacijsko akcijo se letos zahvaljujejo vsem, ki so v zadnjih desetih letih petardam rekli »Ne, hvala«. Med drugim so s kampanjo v desetih letih dosegli več kot 85 odstotkov Slovencev, kar 6 največjih trgovcev je prenehalo s prodajo pirotehnike, 11 občin pa se je odpovedalo mestnim ognjemetom.

Akcijo tokrat spremlja tudi videoposnetek nastanka plakatov, ki dokazuje, da je smodnik veliko boljši, če ga ne uporabimo za nepotrebno pokanje.

 

Elementi akcije: mestni plakati, televizijski oglasi, tiskani oglasi, oglasi na družbenih omrežjih, spletni video

Predstavnika naročnika: Damjan Koren in Maša Špiler

Vodji projekta v agenciji: Petra Noterzberg in Rok Travižan

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Avsenik

Ustvarjalec videovsebin: Matic Povše

Ostali sodelujoči pri projektu: Jaka Horvat (Tiskarna Pinto) in Mare Perne (Pyros.si)

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji