petarde
Opaženo

Petarde, ne hvala.

Tudi letos je agencija Luna \TBWA poskrbela za ozaveščanje o pokanju petard in njegovem negativnem vplivu na živali.

Kratek opis akcije: Kreativna ideja se je rodila iz želje, da bi na preprost, a močan način vizualno prikazali občutljivost živalskih prijateljev. Izbrali so podobo dveh lebdečih helijevih balonov v obliki psa in mačke, ki simbolizirata ranljivost živali in njihovo potrebo po zaščiti pred glasnimi in nepričakovanimi zvoki. V agenciji si želijo, da bi tudi letošnja kampanja uspešno nadaljevala spodbujanje empatije do štirinožnih prijateljev, še posebej v času prazničnih dni, ko se zdi, da se glasnim pokom ne da izogniti.

z

Naročnik: TAM-TAM

Agencija: Luna \TBWA

Elementi akcije: mestni plakati in družbena omrežja

Predstavnik naročnika: Damjan Koren

Kreativni direktor: Jan Omahen

Umetniški vodja: Ljubo Bratina

Produkcijska hiša: NuFrame

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji