Pir - Nekateri preprosto ne dojamejo.
Slovenska butična pivovarna Mali grad se predstavlja s svojim prvim oglasom, ki so ga zasnovali v agenciji Squareme.
Pivovarna Mali grad
Kratek opis akcije: Agencija je imela nalogo na zabaven in atraktiven način ljudi opozoriti na pivo Mali grad. Dogajanje oglasa so postavili v devetdeseta leta prejšnjega stoletja. Nastal je nostalgičen video, v katerem ima seveda glavno vlogo craft pivo.
»Ko je padla ideja za scenarij, se je razvila tudi režijska zasnova. Tako smo se odločili za portretno fotografijo, ki se najbolje obnese v 4:3 formatu ter obenem pooseblja devetdeseta leta. Ta format pa se odlično obnese tudi v današnji dobi »kvadratnih« videov na družbenih omrežjih. Tako je nastala končna podoba videa, kjer stil služi vsebini. Seveda pa so v povsem avtorskem videu nujni tudi avtorski zvočni efekti! Rezultat je zabaven in odPIRjen spletni oglas – a dojamete?,« pojasnjujejo v agenciji.
Elementi akcije: spletni video oglas
Predstavnik naročnika: Anja in Urban Florjančič
Vodja projekta v agenciji: Sebastjan Oblak
Kreativni direktor: Luka Štigl
Produkcijska hiša: Squareme
Režiser: Luka Štigl