pir
Opaženo

Pir - Nekateri preprosto ne dojamejo.

Slovenska butična pivovarna Mali grad se predstavlja s svojim prvim oglasom, ki so ga zasnovali v agenciji Squareme.

Kratek opis akcije: Agencija je imela nalogo na zabaven in atraktiven način ljudi opozoriti na pivo Mali grad. Dogajanje oglasa so postavili v devetdeseta leta prejšnjega stoletja. Nastal je nostalgičen video, v katerem ima seveda glavno vlogo craft pivo.

»Ko je padla ideja za scenarij, se je razvila tudi režijska zasnova. Tako smo se odločili za portretno fotografijo, ki se najbolje obnese v 4:3 formatu ter obenem pooseblja devetdeseta leta. Ta format pa se odlično obnese tudi v današnji dobi »kvadratnih« videov na družbenih omrežjih. Tako je nastala končna podoba videa, kjer stil služi vsebini. Seveda pa so v povsem avtorskem videu nujni tudi avtorski zvočni efekti! Rezultat je zabaven in odPIRjen spletni oglas – a dojamete?,« pojasnjujejo v agenciji.

Elementi akcije: spletni video oglas

Predstavnik naročnika: Anja in Urban Florjančič

Vodja projekta v agenciji: Sebastjan Oblak

Kreativni direktor: Luka Štigl

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji