Piščanec za vse
V agenciji Futura DDB so za McDonald's zasnovali oglaševalsko akcijo, namenjeno promociji piščančjega mesa.
McDonald’s
Kratek opis akcije: Kot pravijo snovalci akcije, smo si ljudje med seboj zelo različni, a ko gre za piščanca, imamo vsi radi isto: naraven okus sveže pripravljenega in sočnega piščančjega mesa. »Ljubezen do piščanca v McDonald'su torej presega razlike med nami, ne glede na to, ali gre za razlike v stališčih, življenjskem slogu ali generacijske razlike. Z dolgoročno zastavljeno oglaševalsko akcijo želimo McDonald's pozicionirati kot pravo izbiro vsakič, ko si zaželite piščanca. Njihova pestra ponudba izdelkov s piščancem je namreč jamstvo, da se v Meku vedno dobi »piščanec za vse«: za vse okuse, želje in priložnosti,« pravijo.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, oprema restavracij
Predstavnik naročnika: Denis Potočnik
Direktorici projekta v agenciji: Urška Nučič in Dragana Josipović
Kreativna direktorja in tekstopisca: Zoran Gabrijan in Jože Gerečnik
Umetniška direktorja: Uroš Stražišar in Miha Grobler
Oblikovalci: Tina Brezovnik, Matjaž Lužar in Luka Štuhec
Družbena omrežja: Nino Bavčar
Fotografa: Suzan Gabrijan in Miha Krivic
Produkcijska hiša: Instant
Režiser: Blaž Švent
Medijska agencija: Futura DDB