pivoburger
Opaženo

Pivo in burger kot kraljevski par ulične gastronomije

Prihajajoči vikend bo v znamenju piva in burgerjev – v Ljubljani bo namreč že šestnajstič potekal Pivo & Burger Fest. Za vizualno podobo festivala piva in burgerjev je (znova) poskrbel grafični oblikovalec Ljubo Bratina.

Organizatorji so za MM povedali, da je imel festival do pred tremi leti vsako leto drugačno kreativno zasnovo, »a pivo in burger sta medtem resnično postala nerazdružljiv, kraljevski par ulične gastronomije, kar ni presenetljivo, saj številne različice piv in burgerjev nudijo neskončne možnosti kombiniranja.«

Ljubo Bratina je ob snovanju podobe Pivo & Burger Festa želel najti vizualno noto, s katero bi lahko grafična komunikacija dogodka delovala več let zapored, hkrati pa je poskušal iz popularne kulture izluščiti par, ki grafično in vsebinsko sodi skupaj tako dobro, kot skupaj sodita pivo in burger. »Igralna karta s kraljem in kraljico grafično omogoča in izraža oboje. Hkrati namiguje tudi na prej omenjene številne možnosti kombiniranja, kot jih omogočajo igralne karte, govori pa tudi o tem, da ima vsak v paru svoje lastnosti. A šele ko se slednje povežejo v celoto, dobimo nepremagljivo izkušnjo,« je Bratina povedal za MM.

Kraljevski par so doslej uporabili trikrat, prvič leta 2021, ko sta kralj in kraljica stala še vsak zase oz. vsak na svoji karti. »Leta 2022 sta bila postavljena na isto karto, a obrnjena eden gor in drugi dol, letos pa sta si končno padla v objem (smeh). Še dobro, saj Pivo & Burger Fest čaka prenova celostne grafične podobe, za kralja in kraljico pa upamo, da bosta za devetimi bombetkami in za devetimi pipicami živela srečno do konca svojih dni,« še izvemo.

pivoburger

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji