jm
Opaženo

Pivovarna Bevog z novo podobo ozavešča: Izumrtje je za vedno

Pivovarna Bevog in Nacionalni inštitut za biologijo sta predstavila trajnostno pobudo - akcijo ozaveščanja, ki opozarja na izginjajoče živalske vrste in javnost vabi k donacijam za nadaljnje raziskave.

Ker je pivovarna Bevog v samem osrčju zelo kreativna craft pivovarna, v njih neprestano tli želja po raziskovanju in ustvarjanju novih okusov piva. »Na srečo si to željo delimo s pivci in oboževalci piva. Ker pa nov okus piva zahteva drugačno in novo grafiko, ki opremi pločevinko oz. pivo, smo začeli v podjetju razmišljati o spremembah.«

Sprememba grafične podobe v znaku ozaveščanja

Za bralce MM-a so povedali, da so se po njihovem mnenju grafike, ki so jih uporabljali od začetka omejenih serij počasi izpele, zato so si zaželeli spremembe.

»Kot ljubiteljem narave, se nam je utrnila ideja, da lahko z omejenimi izdajami piv zelo lepo ilustriramo krhkost in omejenost ogroženih živalskih vrst,« nadaljujejo. V prvi plan grafičnega dela pločevinke so postavili žival, ki je ogrožena in ji grozi izumrtje. »Teh živali je na žalost zelo veliko, presenetljivo tudi takih, za katere si sicer ne bi mislili, da so ogrožene,« poudarijo.

Simbolična smrt piva

Pivo in pločevinka sta tako postala dober medij za ozaveščanje: »Vsaka posamezna izdaja piva z upodobljeno ogroženo živaljo na pločevinki je lansirana v zelo omejeni količini in ko teh pločevink zmanjka, jih več ni. Tako to pivo nekako simbolično izumre, ne glede na to, kako zelo bi si ga mi ali pa naši kupci želeli nazaj.« S tem želijo simbolizirati izumrtje posamezne živalske vrste: »Ko živalska vrsta enkrat izumre, je prepozno. Ne bo se vrnila.«

V Bevogu so se poleg samega ozaveščanja lotili tudi vlaganja v dobrodelne namene: »Del prihodkov od prodaje serije Extinction is Forever! namenjamo naravovarstveni raziskavi ogroženih travniških ekosistemov.«

Iz blagovne znamke za konec povedo, da projekt ni bil zastavljen marketinško in zato donacijskih aktivnosti ne izpostavljajo pretirano. »Dobrodelnosti se poslužujemo že dlje časa. Sredstva zbiramo v poseben fond in ko se nabere primerna vsota za donacijo, izberemo naravovarstveno organizacijo in jim sredstva predamo; tako je bil to letos Nacionalni inštitut za biologijo.«

hh

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji