planica4
Opaženo

Planica #velikimalitrenutki

V agenciji Internavti so tudi letos poskrbeli za odmevno oglaševalsko akcijo za sladoled Planica.

Kratek opis akcije: Prihaja čas poletja, čas piknikov in čas sladoleda. Čas, ko s svojim najbližjimi preživljamo najlepše trenutke. Trenutke, ki jim pri Planici pravijo #velikimalitrenutki. »Ti ustvarjajo najlepše spomine, ki jih ujamemo v svoja srca. Včasih pa jih shranimo tudi v prazne banjice sladoleda Planica. Prav ti mali trenutki, ki ustvarjajo velike spomine, so navdihnili nov oglas za družinski sladoled številka 1 v Sloveniji,« pravijo snovalci akcije. Nostalgičen oglas za sladoled, s katerim smo vsi »rasli gor,« spremlja legendarna slovenska poletna himna v osveženi preobleki. »Naj v njenih ritmih in v družbi sladoledov Planica tudi letos nastajajo sami #velikimalitrenutki,« pozivajo.

planica5

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, oglaševanje na spletu in aktivnosti na družbenih omrežjih ter prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Tina Kumelj in Matevž Zver

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Dominik Bagola

Strateginja in vodja projekta v agenciji: Anja Bencik

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Direktorica digitalnih projektov: Eva Križaj

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser: Jure Matjažič

Glasba: Prisluhni školjki (avtorja priredbe Tomaž Marič in Krešimir Tomec)

Medijska agencija: Zenith

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji