Plesna ljubezenska zgodba
»Ljubezenska zgodba«, nova oglaševalska akcija za pohištveno znamko Rutar, ki je nastala v agenciji PM, podira stereotipe oglasne akcije in navdušuje s kreativnim in izvedbenim pristopom.
Rutar
Kratek opis akcije: Format plesnega filma uporabi za predstavitev Rutarjevega pohištva, ki ne služi le kot scenografija doma, temveč v ljubezenski zgodbi mladega para odigra ključno vlogo. Premiki pohištva so bodisi sprožilec ali pa odziv na dogodke, ki beležijo razvoj njunega odnosa. Plesni film je v celoti posnet v studiu, ki služi kot oder, na katerem se, kot je to za gledališče značilno, kulise menjajo skupaj z vsako novo sceno.
»Rutarjevo pohištvo torej ustvarja kulise zgodbi, ki se mlademu paru odvija v njunem novem domu. Kar v popolnosti sovpada z filozofijo blagovne znamke, zasnovane v agenciji PM. Ta Rutarjevo identiteto utemeljuje na najširšem izboru pohištva v regiji, ki v naše domove vnaša dušo, ustvarja pogoje, da naši domovi zaživijo,« pravijo snovalci akcije.
Akcija temelji na odločitvi in prepričanju, da vsaka oblika umetnosti, tudi plesni film, komunicira sama od sebe, brez prevoda. Ljubezensko zgodbo, del življenjskega cikla mladega para skozi koreografijo, tako razumemo vsi. Odločitev agencije PM za povsem drugačno oglasno formo odlično deluje tudi znotraj oglasnega bloka. Ustavi čas, vzame pozornost, spočije ušesa.
Pod televizijski oglas se je podpisal Mikko Lehtinen, mednarodno uveljavljeni in večkrat nagrajeni finski režiser, ki je v oglasno formo uspel spretno in subtilno umestiti bogat koreografski material. Koreografijo sta prispevala Nastja Bremec Rynia in Michala Rynia, ki sta skupaj z drugimi člani njune skupine MN Dance Company tudi nastopila. Mednarodna kreativna zasedba je pomagala, da je za slovenski prostor neznačilna ideja zaživela v svoji estetsko dovršeni in slogovno sveži formi, ki se zlahka kosa s kreativnimi rešitvami tudi zunaj Slovenije. Ambiciozen slovenski oglas, ki je nastal v produkciji Nora production group s slovensko izvedbeno ekipo, je namenjen slovenskemu in avstrijskemu trgu. Mednarodni pridih oglasa dopolnjujeta madžarski direktor fotografije Gergely Poharnok in razgiban glasbeni motiv avstrijske skupine Shake Stew.
Elementi akcije: televizijski oglasi, svetlobni digitalni zasloni, digitalno oglaševanje
Predstavnik naročnika: Gregor Rutar
Strateški direktor: Mitja Jereb
Kreativna direktorica in tekstopiska: Manca Krnel
Režija: Mikko Lehtinen
Fotografija: Martin Baebler
Oblikovanje: Martin Košir
Vodenje projekta v agenciji: Ana Mesar
Produkcijska hiša: Nora production group
Glavni in izvršni producent: Darko Vinkl
Producentka: Bistra Borak
Direktor fotografije: Gergely Poharnok
Koreografija in ples: Nastja Bremec Rynia in Michal Rynia
Scenografija: Dejan Filipović
Glasba: How we see things – Shake Stew feat. Shabaka Hutchings
Trajanje akcije: od 14. maja do 12. junija 2022