rutar
Opaženo

Plesna ljubezenska zgodba

»Ljubezenska zgodba«, nova oglaševalska akcija za pohištveno znamko Rutar, ki je nastala v agenciji PM, podira stereotipe oglasne akcije in navdušuje s kreativnim in izvedbenim pristopom.

Kratek opis akcije: Format plesnega filma uporabi za predstavitev Rutarjevega pohištva, ki ne služi le kot scenografija doma, temveč v ljubezenski zgodbi mladega para odigra ključno vlogo. Premiki pohištva so bodisi sprožilec ali pa odziv na dogodke, ki beležijo razvoj njunega odnosa. Plesni film je v celoti posnet v studiu, ki služi kot oder, na katerem se, kot je to za gledališče značilno, kulise menjajo skupaj z vsako novo sceno.

»Rutarjevo pohištvo torej ustvarja kulise zgodbi, ki se mlademu paru odvija v njunem novem domu. Kar v popolnosti sovpada z filozofijo blagovne znamke, zasnovane v agenciji PM. Ta Rutarjevo identiteto utemeljuje na najširšem izboru pohištva v regiji, ki v naše domove vnaša dušo, ustvarja pogoje, da naši domovi zaživijo,« pravijo snovalci akcije.

Akcija temelji na odločitvi in prepričanju, da vsaka oblika umetnosti, tudi plesni film, komunicira sama od sebe, brez prevoda. Ljubezensko zgodbo, del življenjskega cikla mladega para skozi koreografijo, tako razumemo vsi. Odločitev agencije PM za povsem drugačno oglasno formo odlično deluje tudi znotraj oglasnega bloka. Ustavi čas, vzame pozornost, spočije ušesa.

Pod televizijski oglas se je podpisal Mikko Lehtinen, mednarodno uveljavljeni in večkrat nagrajeni finski režiser, ki je v oglasno formo uspel spretno in subtilno umestiti bogat koreografski material. Koreografijo sta prispevala Nastja Bremec Rynia in Michala Rynia, ki sta skupaj z drugimi člani njune skupine MN Dance Company tudi nastopila. Mednarodna kreativna zasedba je pomagala, da je za slovenski prostor neznačilna ideja zaživela v svoji estetsko dovršeni in slogovno sveži formi, ki se zlahka kosa s kreativnimi rešitvami tudi zunaj Slovenije. Ambiciozen slovenski oglas, ki je nastal v produkciji Nora production group s slovensko izvedbeno ekipo, je namenjen slovenskemu in avstrijskemu trgu. Mednarodni pridih oglasa dopolnjujeta madžarski direktor fotografije Gergely Poharnok in razgiban glasbeni motiv avstrijske skupine Shake Stew.

rutar4

rutar5

rutar6

rutar7

rutar8

Elementi akcije: televizijski oglasi, svetlobni digitalni zasloni, digitalno oglaševanje

Predstavnik naročnika: Gregor Rutar

Strateški direktor: Mitja Jereb

Kreativna direktorica in tekstopiska: Manca Krnel

Režija: Mikko Lehtinen

Fotografija: Martin Baebler

Oblikovanje: Martin Košir

Vodenje projekta v agenciji: Ana Mesar

Produkcijska hiša: Nora production group

Glavni in izvršni producent: Darko Vinkl

Producentka: Bistra Borak

Direktor fotografije: Gergely Poharnok

Koreografija in ples: Nastja Bremec Rynia in Michal Rynia

Scenografija: Dejan Filipović

Glasba: How we see things – Shake Stew feat. Shabaka Hutchings

Trajanje akcije: od 14. maja do 12. junija 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji