Po vašem okusu
V Mercatorju so v sodelovanju s skupino Herman & partnerji ustvarili oglaševalsko akcijo po okusu potrošnikov.
Mercator
Kratek opis akcije: Vsak od nas ima svoj okus in v Mercatorju pravijo, da imajo za vsakega točno to, kar si želi. Tako so zapeljali sporočilo oglaševalske akcije »Po vašem okusu«, ki nagovarja raznolike kupce z najširšim izborom delikates, kruha in pekovskega peciva po vsej Sloveniji. Kreativna ideja povezuje različnost in značaj posameznih delikates oz. kruha z uporabniki, predvsem pa s svojo senzorično estetiko zbuja apetit in željo po uživanju. Širina asortimana odseva tudi v seriji oglasov in pestri pojavnosti v digitalnem okolju.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Marjetka Bohinc
Kreativni direktor: Matej Kodrič
Tekstopisci: Matej Kodrič, Rok Artiček in Tjaša Podojsteršek
Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič
Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalka: Daša Žerovnik
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: Jure Matjažič
Fotograf: Peter Giordani
Medijska agencija: Nexus