vzajemna
Opaženo

Pobeg pred odraslostjo? Kajmanski otoki so rešitev!

V agenciji Futura DDB so za naročnika Varuh zdravja, Vzajemna zasnovali akcijo, v kateri mladim ponujajo pobeg pred odraslostjo. Vsaj za nekaj časa.

Kratek opis akcije: »Odraslost prinaša obveznosti, kot so prva zaposlitev, urejanje financ in davki, mi pa verjamemo, da bi marsikdo pred neprijetnimi dejstvi najraje pobegnil. In kam zbežijo tisti 'najbolj pretkani'? Na Kajmanske otoke, seveda,« pravijo snovalci akcije. Prispodobo Kajmanskih otokov so si izposodili v oglaševalski akciji, mlade pa pozvali, da pred odraslostjo vsaj za nekaj časa zbežijo v trope. Pripravili so nagradno igro, kot glavno nagrado pa ponudili nepozabno avanturo za dve osebi na Kajmanske otoke. Mlade je k sodelovanju v videu pozval tudi Bit Sever, ki mu potovanja niso tuja.

Pripravili so tudi pristajalno stran, na kateri lahko mladi najdejo vse podrobnosti o nagradni igri ali sklenejo dopolnilno zdravstveno zavarovanje.

vzaj1  vzj2

Komunikacijski kanali: komunikacija na družbenih omrežjih, spletno in digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Klemen Daneu in Barbara Kurevija

Direktor projekta v agenciji: Gregor Firbas

Vodja projekta: Satin Papež

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Kreativna zasnova: Tina Križaj in Neja Geč

Tekstopiske: Tina Križaj, Neja Geč in Katarina Ferk

Umetniška direktorica: Patricija Perše

Oblikovanje: Luka Štuhec, Jure Pogačnik, Iztok Perko in Daša Žerovnik

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji