Pobeg pred odraslostjo? Kajmanski otoki so rešitev!
V agenciji Futura DDB so za naročnika Varuh zdravja, Vzajemna zasnovali akcijo, v kateri mladim ponujajo pobeg pred odraslostjo. Vsaj za nekaj časa.
Varuh zdravja, Vzajemna
Kratek opis akcije: »Odraslost prinaša obveznosti, kot so prva zaposlitev, urejanje financ in davki, mi pa verjamemo, da bi marsikdo pred neprijetnimi dejstvi najraje pobegnil. In kam zbežijo tisti 'najbolj pretkani'? Na Kajmanske otoke, seveda,« pravijo snovalci akcije. Prispodobo Kajmanskih otokov so si izposodili v oglaševalski akciji, mlade pa pozvali, da pred odraslostjo vsaj za nekaj časa zbežijo v trope. Pripravili so nagradno igro, kot glavno nagrado pa ponudili nepozabno avanturo za dve osebi na Kajmanske otoke. Mlade je k sodelovanju v videu pozval tudi Bit Sever, ki mu potovanja niso tuja.
Pripravili so tudi pristajalno stran, na kateri lahko mladi najdejo vse podrobnosti o nagradni igri ali sklenejo dopolnilno zdravstveno zavarovanje.
Komunikacijski kanali: komunikacija na družbenih omrežjih, spletno in digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih
Predstavnika naročnika: Klemen Daneu in Barbara Kurevija
Direktor projekta v agenciji: Gregor Firbas
Vodja projekta: Satin Papež
Kreativni direktor: Zoran Gabrijan
Kreativna zasnova: Tina Križaj in Neja Geč
Tekstopiske: Tina Križaj, Neja Geč in Katarina Ferk
Umetniška direktorica: Patricija Perše
Oblikovanje: Luka Štuhec, Jure Pogačnik, Iztok Perko in Daša Žerovnik