vzajemna
Opaženo

Pobeg pred odraslostjo? Kajmanski otoki so rešitev!

V agenciji Futura DDB so za naročnika Varuh zdravja, Vzajemna zasnovali akcijo, v kateri mladim ponujajo pobeg pred odraslostjo. Vsaj za nekaj časa.

Kratek opis akcije: »Odraslost prinaša obveznosti, kot so prva zaposlitev, urejanje financ in davki, mi pa verjamemo, da bi marsikdo pred neprijetnimi dejstvi najraje pobegnil. In kam zbežijo tisti 'najbolj pretkani'? Na Kajmanske otoke, seveda,« pravijo snovalci akcije. Prispodobo Kajmanskih otokov so si izposodili v oglaševalski akciji, mlade pa pozvali, da pred odraslostjo vsaj za nekaj časa zbežijo v trope. Pripravili so nagradno igro, kot glavno nagrado pa ponudili nepozabno avanturo za dve osebi na Kajmanske otoke. Mlade je k sodelovanju v videu pozval tudi Bit Sever, ki mu potovanja niso tuja.

Pripravili so tudi pristajalno stran, na kateri lahko mladi najdejo vse podrobnosti o nagradni igri ali sklenejo dopolnilno zdravstveno zavarovanje.

vzaj1  vzj2

Komunikacijski kanali: komunikacija na družbenih omrežjih, spletno in digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Klemen Daneu in Barbara Kurevija

Direktor projekta v agenciji: Gregor Firbas

Vodja projekta: Satin Papež

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Kreativna zasnova: Tina Križaj in Neja Geč

Tekstopiske: Tina Križaj, Neja Geč in Katarina Ferk

Umetniška direktorica: Patricija Perše

Oblikovanje: Luka Štuhec, Jure Pogačnik, Iztok Perko in Daša Žerovnik

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji