paloma2
Opaženo

Pobrišite z decembrskim stresom

Paloma nas v akciji »Pobrišimo z decembrskim stresom« vabi, naj se letos ne trudimo z doseganjem nedosegljive popolnosti v čiščenju, okraševanju, pripravi hrane, nakupovanju, odnosih in vsem, kar zaznamuje december, ampak naj se sprostimo in uživamo.

Kratek opis akcije: »December naj bi bil najbolj čaroben in vesel mesec v letu. Pa je res? Zaradi visokih pričakovanj po popolnosti, ki si jih ustvarimo sami ali pa jih v nas spodbudijo filmi in oglasne vsebine, ki prikazujejo nerealistično idealne trenutke zadnjega meseca v letu, je december lahko tudi mesec poln stresa,« ugotavljajo v Palomi.

Njihovo glavno sporočilo, naj se letos za praznike sprostimo in uživamo, je na prepričljiv in zabaven način ubesedila igralka Alenka Marinič. V glavnem videu, ki je bil objavljen na pristajalni spletni strani, na YouTubu in na Facebooku, je gledalce povabila k deljenju svojih predlogov, kako pobrisati z decembrskim stresom. Vabilo je bilo okrašeno še z obljubo končne nagrade, saj bo Paloma med vsemi sodelujočimi izbrala pet nagrajencev in jih poslala na vikend oddih v Terme Olimia.

Akcija je že takoj na začetku doživela zelo dober sprejem pri ciljnem občinstvu. Že v prvem vikendu je namreč sodelovalo preko 3.000 ljudi.

paloma stres1

paloma stres2

paloma stres3

paloma stres4

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje, vplivnostni marketing, pristajalna stran

Predstavnice naročnika: Katarína Tokárová, Barbara Petovar in Maša Gujt

Direktorica projekta: Inesa Grobler

Vodja projekta: Satin Papež

Kreativni direktor: Boštjan Napotnik

Tekstopiska: Branka Bizjak Zabukovec

Umetniška direktorica: Anja Korenč

Digitalna strateginja: Julija Kancler

Produkcija: WeCam

Režiser: Luka Murn

Fotograf: Aljaž Habot

Medijska agencija: Futura DDB

Čas trajanja akcije: od 15. novembra do 15. decembra 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji