hisense
Opaženo

Podrobnosti so pomembne

Hisense, ena od vodilnih blagovnih znamk potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, je v sodelovanju z britansko podružnico agencije CSM Sport & Entertainment predstavila digitalno in maloprodajno oglaševalsko akcijo #LiveBold.

Kratek opis akcije: V akciji so sodelovali partnerski nogometni klub Paris Saint-Germain in nogometni zvezdniki Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera in Presnel Kimpembe. »#LiveBold praznuje brezkompromisno kakovost podjetja Hisense in osredotočenost na podrobnosti, ki so vgrajene v vse inovativne izdelke blagovne znamke. V oglaševalski akciji nekateri najboljši igralci kluba prikazujejo lastnosti izdelkov, ki vplivajo na vsakdanje življenje kupcev,« pravijo.

Elementi akcije: družbena omrežja, spletno oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Yin Wang in Damien Neymarc

Vodja projekta v agenciji: David Slade

Kreativni direktor in tekstopisec: Gary Brosnan

Umetniški direktor in oblikovalec: Sam Cook

Fotograf: Remi Issaly

Produkcijska hiša: When We Were Kids

Režiser: William S. Touitou

Medijska agencija: VCCP

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji