Podrobnosti so pomembne
Hisense, ena od vodilnih blagovnih znamk potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, je v sodelovanju z britansko podružnico agencije CSM Sport & Entertainment predstavila digitalno in maloprodajno oglaševalsko akcijo #LiveBold.
Hisense
Kratek opis akcije: V akciji so sodelovali partnerski nogometni klub Paris Saint-Germain in nogometni zvezdniki Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera in Presnel Kimpembe. »#LiveBold praznuje brezkompromisno kakovost podjetja Hisense in osredotočenost na podrobnosti, ki so vgrajene v vse inovativne izdelke blagovne znamke. V oglaševalski akciji nekateri najboljši igralci kluba prikazujejo lastnosti izdelkov, ki vplivajo na vsakdanje življenje kupcev,« pravijo.
Elementi akcije: družbena omrežja, spletno oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih
Predstavnika naročnika: Yin Wang in Damien Neymarc
Vodja projekta v agenciji: David Slade
Kreativni direktor in tekstopisec: Gary Brosnan
Umetniški direktor in oblikovalec: Sam Cook
Fotograf: Remi Issaly
Produkcijska hiša: When We Were Kids
Režiser: William S. Touitou
Medijska agencija: VCCP