Pogačar lahko premaga tudi lakoto
Tuš v sodelovanju z Agencijo 101 v kolesarskem poletju predstavlja sodelovanje s Tadejem Pogačarjem in mlado kolesarsko ekipo Pogi team.
Tuš
Slovenski kolesar, ki ga je Tuš podpiral že pri njegovih športnih začetkih, je postal ambasador linije izdelkov Tuš Express. V oglaševalski akciji izpostavljajo, da lahko Pogačar resnično premaga vse, ne le tekmece, temveč tudi lakoto. V naboru izdelkov Tuš Express namreč najdemo tudi sendviče Pogačar, ki se lahko, poleg zvenečega imena, pohvalijo z odličnimi sestavinami. Tadeja Pogačarja lahko tako med spremljanjem zagrizenega premagovanja vzponov na dirki vseh dirk spremljamo tudi v oglasnem bloku med grizljanjem okusnega sendviča. V sklopu akcije je aktivna tudi nagradna igra za širok nabor koles, ki si jih lahko priklikate z igranjem spletne igrice Pogačar Express na pogacar.tus.si.
Elementi akcije: TV-oglasi, prodajna mesta, digitalno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavnici naročnika: Maja Ramšak in Danijela Lakičevič
Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović
Vodja projekta v agenciji: Špela Vuga
Asistentka vodje projekta: Maša Antunićević
Kreativni direktor: Matjaž Germ
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalec: Aleš Vrbančič
Tekstopiska: Eva Gjörek
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina, Sara Grmek (Agencija 101), Valerija Jakopič (TUŠ)
Produkcija: Fotonist d.o.o.
Režiser: Igor Pečoler
Fotograf: Rok Deželak
Medijska agencija: Media Publikum