bla
Opaženo

Pogačar lahko premaga tudi lakoto

Tuš v sodelovanju z Agencijo 101 v kolesarskem poletju predstavlja sodelovanje s Tadejem Pogačarjem in mlado kolesarsko ekipo Pogi team.

Slovenski kolesar, ki ga je Tuš podpiral že pri njegovih športnih začetkih, je postal ambasador linije izdelkov Tuš Express. V oglaševalski akciji izpostavljajo, da lahko Pogačar resnično premaga vse, ne le tekmece, temveč tudi lakoto. V naboru izdelkov Tuš Express namreč najdemo tudi sendviče Pogačar, ki se lahko, poleg zvenečega imena, pohvalijo z odličnimi sestavinami. Tadeja Pogačarja lahko tako med spremljanjem zagrizenega premagovanja vzponov na dirki vseh dirk spremljamo tudi v oglasnem bloku med grizljanjem okusnega sendviča. V sklopu akcije je aktivna tudi nagradna igra za širok nabor koles, ki si jih lahko priklikate z igranjem spletne igrice Pogačar Express na pogacar.tus.si.

Elementi akcije: TV-oglasi, prodajna mesta, digitalno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Maja Ramšak in Danijela Lakičevič

Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović

Vodja projekta v agenciji: Špela Vuga

Asistentka vodje projekta: Maša Antunićević

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Tekstopiska: Eva Gjörek

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina, Sara Grmek (Agencija 101), Valerija Jakopič (TUŠ)

Produkcija: Fotonist d.o.o.

Režiser: Igor Pečoler

Fotograf: Rok Deželak

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji