Popolna svoboda gledanja
Grey Ljubljana je za A1 Slovenija ustvaril komunikacijsko akcijo, ki gledalcem omogoča, da svoje najljubše vsebine gledajo po svoje.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: V A1 Slovenija poudarjajo, da so časi, ko je bilo spremljanje najljubših video vsebin mogoče le prek televizorja, mimo. Akcija je tako namenjena vsem, ki filme in serije spremljajo med namakanjem v banji, britjem brade, kuhanjem ali zlaganjem perila. Zato so pripravili ponudbo neomejenega interneta ob izbiri poljubne spletne videoteke in tako uporabnikom omogočili popolno svobodo gledanja vsebin.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, radio, interni kanali, prodajna mesta
Predstavniki naročnika: Irena Čotar, Mojca Goršič, Anja Bogataj, Katja Vidovič in Rok Zagruševcem
Vodja projekta v agenciji: Nina Bergoč
Direktorica naročnika: Amadea Šoln
Strateška direktorica: Špela Žorž
Kreativna direktorja: Luka Bajs in Petra Krulc
Tekstopiski: Kaja Elsner in Eva Gradišnik
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalca: Andraž Grulja in Urška Kos
Filmska produkcija: Kinomotel
Režiser:Miha Mlaker
Direktor fotografije: Sven Pepeonik
Postprodukcija: Art Rebel 9
Zvočna obdelava: Studio 100
Fotograf: Peter Giodani
Družbena omrežja: Mediodrom
Medijska agencija: Grey Ljubljana
Vodji medijskih projektov: Juna Neubauer in Asja Matijevec
Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren
Trajanje akcije: december 2019