carman2
Opaženo

Popolnost dopolnjevanja

Argeta Exclusive in Luna \TBWA sta ustvarili oglaševalsko akcijo za novi okus Argeta Exclusive à la Nina Čarman.

Kratek opis akcije: Argeta Exclusive, prestižna linija blagovne znamke Argeta, že 12 let v sodelovanju z vrhunskimi chefi navdušuje vse ljubitelje visoke kulinarike. Letos sta člana te ekskluzivne družbe postala Nina Čarman (gostilna in vinoteka Danilo) in sommelier Gašper Čarman (eVino). »V oglaševalski akciji 'Popolnost dopolnjevanja' odkrivamo kreativno dopolnjevanje brata in sestre, ki sta svoji strasti združila v vrhunskem pozdravu iz kuhinje. Vsak zase sta izvrstna, a ko se s svojim znanjem dopolnita, nastane popolnost,« pravijo snovalci akcije.

Po navdihu pozdrava iz kuhinje restavracije Danilo je chefinja Nina Čarman združila okus nežne posoške postrvi s tradicionalnim in izrazitim okusom pehtrana. Kombinacijo je dopolnila z vrhunskim belim vinom Sulec, ki ga je posebej za to priložnost ustvaril njen brat, sommelier Gašper Čarman. Za pravo gurmansko razvajanje doma so v večjih trgovinah že na voljo posebna pakiranja s pašteto Argeta Exclusive à la Nina Čarman in vinom Gašper Sulec. Če pa želite kulinarično doživetje popeljati še eno raven višje, vas v paketu čaka tudi Ninin recept, s katerim lahko sami pripravite vrhunsko večerjo.

V prvem virtualnem pozdravu iz kuhinje vas iz kuhinje restavracije Danilo pozdravljata Nina in Gašper Čarman ter predstavljata svojo filozofijo, od kod črpata navdih in kako se svojim znanjem dopolnjujeta do popolnosti. Različne videovsebine virtualnega pozdrava iz kuhinje, ki se skrivajo za QR-kodami na različnih komunikacijskih gradivih, uporabnika popeljejo na lov za kulinaričnim znanjem. Z ogledom videa uporabniki sodelujejo v nagradni igri in se potegujejo za ekskluzivne nagrade. K sodelovanju v nagradni igri vabijo tudi posebni videooglasi, kjer uporabnike nagovarjata Nina in Gašper.

carman1

carman2

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, oglaševanje v tisku, oprema prodajnih mest, komunikacija na prodajnem mestu, dogodek za medije, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran

Predstavnice naročnika: Vida Kos, Živa Deu in Nedeljka Jankovič

Vodje projekta v agenciji: Urška Cerar, Mojca Praznik, Nina Melink, Saša Truden in Valerija Smolej

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Kreativna direktorica in tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Jure Sotler

Spletna oblikovalca: Nuša Willenpart in Damijan Penič

Vodja oblikovanja: Ivan Todorović

Oblikovalci: Nina Zadravec, Miha Feguš, Miha Avsenik in Jan Mohorič

Spletni strateg: Jan Omahen

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Dogodek: Paideia Events

Trajanje akcije: oktober – december 2021

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji