telemach
Opaženo

Posluh za darila

Agencija Yin + Young je za Telemach zasnovala božično oglaševalsko akcijo, kjer spoznamo različne protagoniste, ki bolj ali manj uglašeno prepevajo o praznični idili, darilih in vsem, kar sodi zraven.

Kratek opis akcije: Poleg posebej za to oglaševalsko akcijo ustvarjenega »jingla« je nastal tudi eden od prvih s telefoni posnetih televizijskih oglasov v Sloveniji. »Kot se za ponudnika mobilne telefonije spodobi, smo televizijski oglas v celoti posneli s telefoni, ki smo jih predstavljali. Končni rezultat je bil pravzaprav prvi »selfie« mjuzikel pri nas z zelo avtentičnim izborom posnetkov, ki bi jih v decembru lahko brez težav zasledili na družbenih omrežjih. Posledično smo telefone preko oglasa predstavili tudi v praksi in ustvarili univerzalne občutke s formo, ki je domača prav vsem,« pravijo v agenciji.

V akciji se tako srečamo s čisto običajnimi predstavniki čisto običajnih družin, ki delijo svoje izkušnje z obdarovanjem. »Pozabite na na nogavice, kapo, šal ali rokavice. Telemach svojim uporabnikom omogoča, da si podarijo vrhunske telefone po prazničnih cenah in si obenem zagotovijo še uporabna presenečenja za vso družino, ki bodo enkrat za vselej pometla s praholovci,« pravijo v Telemachu.

telemach2

Elementi akcije: televizijski oglasi, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, radijski oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, sponzorske aktivnosti, komunikacija na internih kanalih

Predstavniki naročnika: Gregor Debeljak, Tanja Winterleitner in Urša Golob Pezdirc

Strateški direktor in vodja projekta v agenciji: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisci: Vladimir Kosović – Doša, Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Perfo

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Darko Sintič

Fotograf: Matic Kremžar

Glasba: Vladimir Kosović – Doša, Universal Music

Medijska agencija: AM komunikacije

Trajanje akcije: november in december 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji