Posodobitev embalaž in novo pozicioniranje bonbonov Ki-Ki
Agencija Bruketa&Žinić&Grey je v skladu s trendi posodobila embalažo Kraševih bonbonov Ki-Ki in vizualno ločila tri različne sadne karamele krovne znamke.
Zgodba bonbonov Ki-Ki se je začela pred skoraj stotimi leti, leta 1927, ko so na trgu predstavili kocko sadnega karamelinega bonbona, ob kateri so odraščale generacija za generacijo. Danes večina ljudi ob besedi Ki-Ki pomisli na sadne karamele, vendar pod krovno blagovno znamko izdelujejo tri različne vrste bonbonov – vsem poznane sadne karamele (Ki-Ki), polnjene sadne karamele (Ki-Ki Punioze) in gumijaste bonbone (Ki-Ki Gumioze). Agencija Bruketa&Žinić&Grey je želela posodobiti embalažo v skladu s trendi, jo narediti bolj privlačno in vizualno ločiti tri vrste bonbonov.
Dvotirna posodobitev embalaž
Ker niso želeli, da Ki-Ki izgubi svojo ikoničnost, obenem pa so hoteli pridobiti pozornost novih generacij, so se odločili segmentirati izdelke in njihove embalaže. Primarna ciljna skupina za sadne karamele Ki-Ki so starejši s čustveno, nostalgično povezavo s Ki-Kijem. Ker imajo status kultnega izdelka, za prepoznavnost ne potrebujejo celotnega logotipa, le posodobitev podobe. Medtem pa imajo mlajše generacije raje izdelka Punios in Gumios, pri katerih ne iščejo le okusa, temveč tudi zabavo in like, s katerimi se lahko poistovetijo. To danes ne more biti več klovn, zato so uvedli nove pošasti Ki-Ki, ki so jih navdihnile grimase otrok ob okušanju teh sladkarij različnih okusov.