visa2
Opaženo

Pospeševanje plačil z Viso

V agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana so za Viso lokalizirali televizijske oglase in zasnovali aktivacije za povečanje zaupanja in uporabe plačil z brezstičnimi karticami Visa.

Kratek opis akcije: Kljub razširjenosti in potrjeni varnosti kartičnih plačil večina slovenskih potrošnikov še vedno najbolj zaupa plačevanju z gotovino. Z oglasom želijo v Visi sporočiti, da so brezstične kartice še posebej priročne in preproste za uporabo pri vsakodnevnih nakupih tako preko spleta kot tudi na fizičnih prodajnih mestih, hkrati pa, da je Visa vedno prava izbira za varna in preprosta plačila.

visa2

Elementi akcije: televizijski, radijski in spletni oglasi, klasični in digitalni oglasi v svetlobnih vitrinah, oglasi na družbenih omrežjih, tiskani in digitalni oglasi na prodajnih mestih, oglasi na lastnih kanalih sodelujočih bank

Predstavnik naročnika: Martin Živković

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Izvedbeni oblikovalec: Siniša Šafarić

Avtor televizijskega oglasa: Proximity Colombia

Lokalna videoprodukcija: Kerozin

Lokalna avdioprodukcija: Matjaž Zdešar

Medijska agencija: Starcom (Publicis Groupe)

Trajanje akcije: april–junij 2021

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji