spomincica
Opaženo

Pošta in Spominčica v vsak slovenski dom

Kreativna baza je za Pošto Slovenije zasnovala do zdaj največji ozaveščevalni projekt o demenci pri nas.

Kratek opis akcije: V tednu, ko obeležujemo svetovni dan Alzheimerjeve bolezni, so gospodinjstva v večjih slovenskih mestih prejela informativne letake o prvih znakih demence, značilnostih te bolezni, ustreznem pristopu do oseb z demenco in stikih Združenja Spominčica, kjer lahko osebe z demenco in njihovi svojci dobijo informacije, nasvete in pomoč. V prvem koraku tega družbeno odgovornega projekta so se odločili za večja urbana središča, ker so tam starejši od 65 let zaradi šibkejših socialnih vezi še posebej ranljivi, poleg tega jih kar tretjina živi samih. V nadaljevanju se bodo osredotočili tudi na manjša lokalna okolja.

Poleg tega je Pošta Slovenije te dni skupaj s Spominčico preko različnih gradiv informirala zaposlene Pošte o tej dolgotrajni in pogosto prezrti bolezni. V vseh poštnih poslovalnicah so namestili plakate z informacijami o demenci, zaposleni na pošti pa so 21. septembra, na svetovni dan Alzheimerjeve bolezni, v znak podpore nosili vijolične pentlje, svetovni simbol ozaveščanja o demenci. »Naj nosijo vijolične pentlje, smo pozvali tudi novinarje in televizijske voditelje, ki smo jim poslali pentlje po pošti, in kar nekaj se jih je vabilu odzvalo,« pravijo snovalci akcije. Na Pošti Slovenije so preko letakov, plakatov in medijev pozvali ljudi, naj donirajo pet evrov Združenju Spominčica preko sms številke 1919 s ključno besedo SPOMIN5, hkrati pa je Spominčici za njeno delovanje tudi sama donirala 5.000 evrov.

»Projekt je konceptualno še posebej primeren za Pošto Slovenije, saj je od samega nastanka glavna naloga pošte prenos ustreznih informacij od pošiljatelja do prejemnika, pri demenci pa je glavni problem, da informacija zaradi bolezni ne pride več do naslovnika. Zato je treba javnost ozaveščati o tem, kako pomembno je, da znamo prepoznati prve znake demence. Poleg tega so poštarji in poštni uslužbenci tiste uradne osebe, ki imajo pogosto stik s starejšimi osebami in osebami z demenco, zato je nujno, da znajo prepoznati znake bolezni in na ustrezen način komunicirati z osebami z demenco,« pravijo v Združenju Spominčica.

spomincica

Elementi akcije: letaki, plakati, vijolične pentlje, spletna pasica, direktna pošta, poziv novinarjem in televizijskim voditeljem k skupnemu ozaveščanju, interno izobraževanje, sporočilo za javnost in gradivo za medije

Predstavnica naročnika: Ana Sešek

Vodja projekta v agenciji in kreativna direktorica: Maja Čander

Tekstopiski: Alenka Kociper in Maja Čander

Oblikovanje: agencija Novelus

Trajanje akcije: od 15. do 30. septembra 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji