data
Opaženo

Postani datamilijonar

Ob predstavitvi novih neomejenih paketov MIO je agencija SHIFT za A1 Slovenija zasnovala celostno komunikacijo, ki se vrti okoli datamilijonarjev.

Kratek opis akcije: Ker pravijo, da veliko Slovencev sanja o milijonih, so v dražilni fazi razvneli njihovo domišljijo, ko so jih povprašali, kaj bodo naredili z vsemi milijoni, ki jih bodo dobili.

»Do evrskih milijonov je težje priti, do data milijonov pa ne tako težko. V fazi razkritja akcije smo tako poskušali zajeti občutek neomejene komunikacije in razsipnega življenjskega sloga, ki ga ta prinaša. Z novimi paketi MIO uživaš in porabljaš prenos podatkov brezskrbno, kar v akciji uprizarja prvi slovenski datamilijonar Stane, potencialne uporabnike pa smo pozvali, da se mu pridružijo v tej (ne tako) ekskluzivni datamilijonarski skupini,« pravijo snovalci akcije.

Za več o informacij o datamilijonarskem življenjskem slogu se obrnite kar na Staneta na njegovem profilu na Instagramu ali Facebooku.

data1

data2

data3

data4

Elementi akcije: televizijsko, tiskano, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta

Predstavnice naročnika: Nina Šiler, Mojca Goršič in Mateja Majcen

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopisci: Luka Bajs, Kaja Elsner in Eva Gradišnik

Oblikovalec: Andraž Grulja

Strateška direktorica: Špela Žorž

Direktorica projektov: Nina Bergoč

Vodja projekta: Petra Ajdovec

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Markus Virpiö

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Peter Giodani

Komunikacija na družbenih omrežjih: Drom

Strategija in upravljanje družbenih omrežij: Nina Jakovljević, Milena Jakovljević, Kristijan Klemenčič, Bine Zarabec, Lea Simonič, Anja Stolnik, Dominik Skornšek in Maša Stanič

Medijska agencija: OMD

Vodenje medijskih projektov: Saša Heimer, Juna Neubauer, Matjaž Cerar in Tilen Marčič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji