Postani datamilijonar
Ob predstavitvi novih neomejenih paketov MIO je agencija SHIFT za A1 Slovenija zasnovala celostno komunikacijo, ki se vrti okoli datamilijonarjev.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: Ker pravijo, da veliko Slovencev sanja o milijonih, so v dražilni fazi razvneli njihovo domišljijo, ko so jih povprašali, kaj bodo naredili z vsemi milijoni, ki jih bodo dobili.
»Do evrskih milijonov je težje priti, do data milijonov pa ne tako težko. V fazi razkritja akcije smo tako poskušali zajeti občutek neomejene komunikacije in razsipnega življenjskega sloga, ki ga ta prinaša. Z novimi paketi MIO uživaš in porabljaš prenos podatkov brezskrbno, kar v akciji uprizarja prvi slovenski datamilijonar Stane, potencialne uporabnike pa smo pozvali, da se mu pridružijo v tej (ne tako) ekskluzivni datamilijonarski skupini,« pravijo snovalci akcije.
Za več o informacij o datamilijonarskem življenjskem slogu se obrnite kar na Staneta na njegovem profilu na Instagramu ali Facebooku.
Elementi akcije: televizijsko, tiskano, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta
Predstavnice naročnika: Nina Šiler, Mojca Goršič in Mateja Majcen
Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs
Umetniški direktor: Matija Primc
Tekstopisci: Luka Bajs, Kaja Elsner in Eva Gradišnik
Oblikovalec: Andraž Grulja
Strateška direktorica: Špela Žorž
Direktorica projektov: Nina Bergoč
Vodja projekta: Petra Ajdovec
Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič
Filmska produkcija: Kinomotel
Režiser: Markus Virpiö
Direktor fotografije: Sven Pepeonik
Postprodukcija: Art Rebel 9
Zvočna obdelava: Studio 100
Fotograf: Peter Giodani
Komunikacija na družbenih omrežjih: Drom
Strategija in upravljanje družbenih omrežij: Nina Jakovljević, Milena Jakovljević, Kristijan Klemenčič, Bine Zarabec, Lea Simonič, Anja Stolnik, Dominik Skornšek in Maša Stanič
Medijska agencija: OMD
Vodenje medijskih projektov: Saša Heimer, Juna Neubauer, Matjaž Cerar in Tilen Marčič