tt
Opaženo

Postani TikToker v Supernovi Ljubljana Rudnik

Da bi mladim omogočili odgovorno in ustvarjalno raziskovanje digitalnega sveta, Supernova Ljubljana Rudnik in agencija THE OTHER v koraku z digitalnimi trendi predstavljata serijo brezplačnih TikTok delavnic.

Kratek opis akcije: Supernova Ljubljana Rudnik je prvi nakupovalni center v Sloveniji, ki mladim nudi priložnost, da izkoristijo priljubljenost TikToka in se naučijo skrivnosti ustvarjanja uspešnih videov. »Cilj delavnic je spodbujanje odgovornega in kakovostnega ustvarjanja vsebin na digitalnih platformah,« navajajo v agenciji THE OTHER.

V seriji brezplačnih delavnic z imenom »Postani TikToker« vsako nedeljo, od 29. septembra do 20. oktobra 2024, mladi sodelujejo z znanimi slovenskimi TikTokerji in se učijo tehničnih trikov, kako ustvariti viralne vsebine. Vzporedno poteka tudi nagradna igra, kjer udeleženci svoje novo pridobljeno znanje udejanjijo v TikTokovih videih in tekmujejo za ekskluzivne nagrade nekaterih najemnikov Supernove.

Na prvi delavnici sta Tia Emberšič in Ian Rožac delila nasvete o tem, kako pritegniti občinstvo in ustvarjati vsebine ter pri tem ohranjati etične standarde. Obiskovalci so imeli priložnost TikTokerjem tudi zastaviti svoja vprašanja. Za še več zabave in interaktivnosti so bili na dogodku postavljeni različni fotokotički in Photobooth 360, kjer so se lahko udeleženci fotografirali skupaj s TikTokerji. »Kljub sončnemu vremenu je prva delavnica pritegnila veliko mladih, ki si želijo svoje vsebine dvigniti na višjo raven,« so zadovoljni v Supernovi, kjer že napovedujejo naslednji dogodek. Ta bo 6. oktobra, gostja pa bo Sara Vrečko.

tt delavnice

Elementi akcije: organizacija dogodka, oblikovanje gradiv, spletna podstran z obrazcem za prijavo, e-novica, novičnik, družbena omrežja, medijski zakup, vplivneži

Predstavnica naročnika: Diana Gavranović

Vodja projekta: Valerija Oblak

Idejni koncept in organizacija dogodka: Valerija Oblak in Amelija Umek

Tekstopiska: Darja Štukelj Rus

Oblikovalca: Anja Grabar in Žan Mlinarič

Družbena omrežja in oglaševanje: Amelija Umek in Alenka Mivšek

Fotografinja: Urška Štokelj

Ozvočenje: LUX produkcija

Photobooth 360: Actal

Trajanje akcije: od 29. septembra do 20. oktobra 2024

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji