tt
Opaženo

Postani TikToker v Supernovi Ljubljana Rudnik

Da bi mladim omogočili odgovorno in ustvarjalno raziskovanje digitalnega sveta, Supernova Ljubljana Rudnik in agencija THE OTHER v koraku z digitalnimi trendi predstavljata serijo brezplačnih TikTok delavnic.

Kratek opis akcije: Supernova Ljubljana Rudnik je prvi nakupovalni center v Sloveniji, ki mladim nudi priložnost, da izkoristijo priljubljenost TikToka in se naučijo skrivnosti ustvarjanja uspešnih videov. »Cilj delavnic je spodbujanje odgovornega in kakovostnega ustvarjanja vsebin na digitalnih platformah,« navajajo v agenciji THE OTHER.

V seriji brezplačnih delavnic z imenom »Postani TikToker« vsako nedeljo, od 29. septembra do 20. oktobra 2024, mladi sodelujejo z znanimi slovenskimi TikTokerji in se učijo tehničnih trikov, kako ustvariti viralne vsebine. Vzporedno poteka tudi nagradna igra, kjer udeleženci svoje novo pridobljeno znanje udejanjijo v TikTokovih videih in tekmujejo za ekskluzivne nagrade nekaterih najemnikov Supernove.

Na prvi delavnici sta Tia Emberšič in Ian Rožac delila nasvete o tem, kako pritegniti občinstvo in ustvarjati vsebine ter pri tem ohranjati etične standarde. Obiskovalci so imeli priložnost TikTokerjem tudi zastaviti svoja vprašanja. Za še več zabave in interaktivnosti so bili na dogodku postavljeni različni fotokotički in Photobooth 360, kjer so se lahko udeleženci fotografirali skupaj s TikTokerji. »Kljub sončnemu vremenu je prva delavnica pritegnila veliko mladih, ki si želijo svoje vsebine dvigniti na višjo raven,« so zadovoljni v Supernovi, kjer že napovedujejo naslednji dogodek. Ta bo 6. oktobra, gostja pa bo Sara Vrečko.

tt delavnice

Elementi akcije: organizacija dogodka, oblikovanje gradiv, spletna podstran z obrazcem za prijavo, e-novica, novičnik, družbena omrežja, medijski zakup, vplivneži

Predstavnica naročnika: Diana Gavranović

Vodja projekta: Valerija Oblak

Idejni koncept in organizacija dogodka: Valerija Oblak in Amelija Umek

Tekstopiska: Darja Štukelj Rus

Oblikovalca: Anja Grabar in Žan Mlinarič

Družbena omrežja in oglaševanje: Amelija Umek in Alenka Mivšek

Fotografinja: Urška Štokelj

Ozvočenje: LUX produkcija

Photobooth 360: Actal

Trajanje akcije: od 29. septembra do 20. oktobra 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji