Potovanje »s trdim« razburkalo družbena omrežja
V uredništvu Marketing magazina smo opazili večje število obcestnih oglasnih plakatov trgovca Bags & More, na katerih lik slovenskega komika (Gorana Hrvaćanina) Hitmacher trdi, da rad potuje s trdim (kovčkom).
Kaja Kovič
Ker je oglasna kreativa požela veliko pozornosti in komentarjev tudi zunaj našega uredništva, smo o tem povprašali Tino Naraglav, vodjo marketinga in odnosov z javnostmi v podjetju Acron, pod okrilje katerega sodi tudi blagovna znamka Bags & More.
Od kod ideja za takšen provokativen oglas?
Ideja se je v kolektivu marketinga podjetja porodila že pred petimi leti, saj se na ta račun kdaj pošalimo v pisarni. »Ker takšen slogan potrebuje pravega 'glasnika', ki zna to prenesti s pravo mero humorja ter konteksta, je ta dozorela s svežim likom igralca Gorana Hrvaćanina, Hitmacherjem. Samo idejo pa smo črpali iz dejanskega poimenovanja trdih in mehkih kovčkov, malih in velikih, ki so osnova našega poslovanja in v njihovem poimenovanju ni nič spornega « nam je povedala Tina Naraglav.
Uresničevanje ideje
Celotno tržnokomunikacijsko akcijo so pri Bags & More izpeljali interno, v ekipi marketinga podjetja, Goran Hrvaćanin pa je te ideje prenesel na svoj lik in posnel uverturo v napoved kampanje, in sicer kot del intervjuja »Trendy Zofa«. Kratek posnetek so objavili tudi na profil znamke Bags & More na Facebooku. »V tem intervjuju Goran preko anekdote pojasni, zakaj potuje s trdim kovčkom. Njegov lik je tudi obraz kampanje, z njim pa smo posneli še štiri radijske oglase, za katere je napisal besedilo in delil glasbo iz svoje uspešnice Gunce afno,« razloži Naraglavova.
Odzivi
Kot nam je povedala, v podjetju spremljajo odzive, ki so v skladu z njihovimi pričakovanji. »Seveda so v veliki večini pozitivni, ne samo s strani moških, temveč tudi žensk (nasmeh). Ne nazadnje je v našem kolektivu 90 odstotkov žensk in le-te so se na kampanjo odzvale pozitivno.«
Na družbenih omrežjih so se vnele vroče debate, ko je nekaj posameznikov podalo negativno mnenje o kampanji. »To se nam zdi popolnoma pričakovano in sprejemljivo, saj smo bili z izbiro slogana drznejši. Negativne odzive pozdravljamo, saj so povod za diskusijo o stvareh, v tem primeru, o naši kampanji. Pomembno nam je, da je večina odzivov in komentarjev na ta negativna mnenja pozitivnih, da je velika večina razumela naše sporočilo na humoren način, kar je bil tudi namen. Nekateri so našo kampanjo označili za seksistično, vendar to absolutno zavračamo. V poplavi dejansko seksističnih oglasov, ki obravnava ženske s tega vidika, se nam zdi trditev za naš primer pretirana. «
Kot je še dodala Tina Naraglav, je bil eden od ciljev kampanje doseči tudi moško populacijo in jo nagovoriti, saj so trenutno ženske tiste, ki jih bolj poznajo in večkrat obiščejo. »Cilj tudi ni bil povečanje prodaje kovčkov, ker smo po prodaji in njihovi široki ponudbi že dolgo na prvem mestu v Sloveniji in nas po tem (skoraj) vsi poznajo. Če nas kdo še ne pozna, pa nas bo verjetno po tej kampanji (nasmeh),« zaključi.