ts
Opaženo

Povezani zmoremo čudeže

Praznični čas je poln priložnosti, da ustvarimo in delimo čarobne trenutke, sporoča Telekom Slovenije.

Kratek opis akcije: »Skupaj lahko poskrbimo, da bodo tudi letos prazniki polni topline in veselja. Ko smo povezani, ko se lahko zanesemo drug na drugega in si priskočimo na pomoč, namreč zmoremo vse. Tudi čudeže,« je ključno sporočilo nove oglaševalske akcije, ki jo je Telekom Slovenije pripravil skupaj z agencijo Pristop. V 360-stopinjski kampanji slavijo moč povezanosti, ki se kaže v različnih oblikah. V medsebojni povezanosti z najbližjimi, povezanosti s tistimi, na katere lahko vedno računamo, ter povezanosti v zanesljivem in hitrem omrežju. Posebno mesto v akciji imajo gasilci, ki se jim Telekom Slovenije kot podpornik Gasilske zveze Slovenije tako pokloni in zahvali za nesebično pomoč v vsakem trenutku.

Poleg igrive in ganljive božične zgodbe Telekom Slovenije moč povezanosti predstavlja tudi na prazničnih plakatih, tiskanih in digitalnih oglasih ter na družbenih omrežjih.

 

ts

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, tisk, lastni kanali

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Žiga Obolnar, Karmen Havliček, Jernej Verbič in Franjo Jesih

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta: Mojca Mačkovšek Danev

Asistentka vodje projekta: Ivana Laharnar

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisci: Klemen Šefer, Tit Lončar in Manja Novak

Družbena omrežja: Ivona Repše

Umetniški direktor: Ivan Momirov

Oblikovalec: Urban Zotel

Izvedbeni oblikovalci: Samo Jarc, Nejc Vernik in Matic Klemen

Vodja produkcije: Damjana Grošelj

Produkcijska hiša: Sloboda

Režiser: Jure Matjažič

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Glasba: Vse belo 

Avtor aranžmaja: Krešimir Tomec, Boštjan Golinar in Tomaž Marič

Izvajalec: Nejc Lombardo

Avtor besedila: Tomaž Habe

Založba »Let it snow«: Akin  

Postprodukcija: Teleking, Nuframe, 001

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji