Povezuje nas 30 let lepih spominov. Nove ustvarjamo zdaj!
Telekom Slovenije z agencijama Pristop in Renderspace predstavlja oglaševalsko akcijo, v kateri pravijo: »Povezuje nas že 30 let lepih spominov. Vse, kar je bilo, nam je spodbuda za vse, kar še bo.«
Telekom Slovenije
Kratek opis akcije: »Ko se poslavljamo od nepredvidljivega leta 2021, se ob vsej negotovosti okoli nas še pogosteje kot sicer zatekamo k obujanju spominov. Teh je bilo v tridesetih letih mobilne telefonije ogromno. S pomočjo lepih spominov, ki smo jih ustvarjali skupaj, tudi s pomočjo neverjetnega razvoja prvega omrežja Slovenije, se boljše počutimo glede sedanjosti in ohranjamo več upanja za prihodnost,« pravijo v Telekomu Slovenije. Hkrati poudarjajo, da pobeg v preteklost ni v njihovem genskem zapisu, saj Telekom Slovenije že od začetka utira pot naprej ter omogoča in spodbuja ustvarjanje prihodnosti.
»Vse, kar je bilo, je zato le spodbuda za vse, kar je še lahko. Prihodnost ustvarjamo zdaj! To je krovna zgodba 360-stopinjske oglaševalske akcije, s katero utrjujemo pozicijo nacionalnega operaterja in vodilnega omrežja, ki že 30 let premika meje mogočega in hkrati spodbuja aktivno ustvarjanje prihodnosti – tu in zdaj,« pravijo.
V videooglasu spoznamo »prjatučke«, ki ob 30-letnici prijateljstva najprej odpirajo škatle in s tem obujajo spomine na otroška in najstniška leta, nato pa se ob škatli za leto 2022, ki je seveda še prazna, odločijo, da je zdaj čas za ustvarjanje novih spominov. To jim omogočajo mobiteli v prvem omrežju Slovenije. Celovito oglaševalsko akcijo podpira digitalna aktivacija, ki slavi prijateljstvo za vedno, zunanje oglaševanje s svetlobnimi oglasnimi panoji, ki po eni strani ponazarjajo lepe spomine, po drugi pa spodbujajo ustvarjanje novih, ter digitalni in tiskani oglasi in aktivnosti na družbenih omrežjih.
Vse skupaj začini glasba, ki vnaša val svežine v oglasni blok, zasičen s klasičnimi božičnimi pesmimi. Telekom Slovenije se je za glasbeno podlage akcije povezal z mladim bendom MRFY, za katerega pravijo, da ustvarja prihodnost slovenske popularne glasbe.
Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, tisk
Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Mojca Pogačnik, Borut Bartol, Franjo Jesih, Karmen Havliček in Jernej Verbič
Direktorica projekta: Nina Usnik
Vodji projekta v agenciji: Mojca Mačkovšek Danev in Patrizia Cresso
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopisci: Manja Novak, Tit Lončar in Klemen Šefer
Asistentka vodje projektov: Tina Runko
Digitalna strateginja: Julija Somrak
Urednica družbenih omrežij: Anamarija Lukovac
Umetniški direktor: Ivan Momirov
Oblikovalci: Ivan Momirov, Urban Zotel, Patricija Rantaša, Milica Živanović, Samo Jarc in Nejc Vernik
Vodja produkcije: Eva Celec
Produkcijska hiša: Bright Visuals
Režiserka: Marcella Zanki
Direktor fotografije: Dominik Istenič
Fotograf: Vid Rotar
Postprodukcija: Nuframe, 100
Glasba: MRFY – Prjatučki ♥
Medijski zakup: Tamma Žbontar (Pristop Media)
Trajanje akcije: november 2021–januar 2022