Povodni mož
V agencijah Publicis, MSL in Starcom iz Publicis Groupe Slovenia so poskrbeli za promocijo ponovitev muzikala Povodni mož.
Kratek opis akcije: Premiera muzikala Povodni mož je lani poleti napolnila Križanke in navdušila občinstvo, a s selitvijo predstave na drugo lokacijo in novimi ponovitvami sta zanimanje občinstva in prodaja kart upadla. Na pomoč so priskočile agencije Publicis, MSL in Starcom iz Publicis Groupe Slovenia, ki so poskrbele za prenovo, nadgradnjo in optimizacijo dosedanjih oglaševalskih gradiv za zunanje in spletno oglaševanje, za prenovljeno strategijo in nadgradnjo komuniciranja na družbenih omrežjih ter za promocijske dogodke. Ker muzikal govori tudi o pasteh družbenih omrežij, so enega od dogodkov namenili ozaveščanju o njihovih nevarnostih. In končni rezultat? Ponovno rastoče zanimanje za muzikal razprodane predstave.
Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, odnosi z javnostmi, družbena omrežja, dogodki
Predstavniki naročnika: Vesna Starina, David Starina in Katja Štingl
Direktorja projekta: Sandra Baran (MSL) in Peter Došen (Publicis)
Strateginja na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak (MSL)
Urednica družbenih omrežji: Lucija Naranđa (MSL)
Vodja projekta v agenciji: Monika Curk (Publicis)
Tekstopiska: Vlasta Merc (Publicis)
Oblikovalec: Robert Lupše (Publicis)
Vodja odnosov z javnostmi: Matej Repič (MSL)
Medijska strategija in zakup: Anamarija Orel in Gašper Kokot (Starcom)
Fotografija: Primož Lukežič