pm
Opaženo

Povodni mož

V agencijah Publicis, MSL in Starcom iz Publicis Groupe Slovenia so poskrbeli za promocijo ponovitev muzikala Povodni mož.

Kratek opis akcije: Premiera muzikala Povodni mož je lani poleti napolnila Križanke in navdušila občinstvo, a s selitvijo predstave na drugo lokacijo in novimi ponovitvami sta zanimanje občinstva in prodaja kart upadla. Na pomoč so priskočile agencije Publicis, MSL in Starcom iz Publicis Groupe Slovenia, ki so poskrbele za prenovo, nadgradnjo in optimizacijo dosedanjih oglaševalskih gradiv za zunanje in spletno oglaševanje, za prenovljeno strategijo in nadgradnjo komuniciranja na družbenih omrežjih ter za promocijske dogodke. Ker muzikal govori tudi o pasteh družbenih omrežij, so enega od dogodkov namenili ozaveščanju o njihovih nevarnostih. In končni rezultat? Ponovno rastoče zanimanje za muzikal razprodane predstave.

povodni moz1

povodni moz2

povodni moz3

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, odnosi z javnostmi, družbena omrežja, dogodki

Predstavniki naročnika: Vesna Starina, David Starina in Katja Štingl

Direktorja projekta: Sandra Baran (MSL) in Peter Došen (Publicis)

Strateginja na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Urednica družbenih omrežji: Lucija Naranđa (MSL)

Vodja projekta v agenciji: Monika Curk (Publicis)

Tekstopiska: Vlasta Merc (Publicis)

Oblikovalec: Robert Lupše (Publicis)

Vodja odnosov z javnostmi: Matej Repič (MSL)

Medijska strategija in zakup: Anamarija Orel in Gašper Kokot (Starcom)

Fotografija: Primož Lukežič

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji