mercator vasica
Opaženo

Pravljična vasica

Mercator je z agencijo Herman & partnerji zasnoval praznično oglaševalsko akcijo, v kateri sporočajo, da se največja čarovnija včasih skriva v najmanjših stvareh.

Kratek opis akcije: »Čeprav pridejo vsako leto, so vsako leto posebni: božični in novoletni prazniki. Letos bodo še posebej čarobni, saj smo v Mercatorju za svoje kupce pripravili posebno presenečenje: za vsakih 10 evrov nakupa in za vsak izdelek z oznako Pravljična vasica bodo ti prejeli prikupne hiške in figurice, s katerimi bodo lahko sestavili svojo pravljično vasico. Skupaj s podlago in LED-lučkami bo vsaka mala vasica dobesedno zažarela ter s prav posebno čarobnostjo ovila vsak dom,« pravijo v Mercatorju.

Ker si Mercator prizadeva za delovanje v smeri trajnosti in skrbi za okolje, male hiške, smrekice, avtomobilčki in lokomotive po koncu praznikov ne bodo romali v koš, ampak bodo lahko skrbno pospravljeni počakali tudi na naslednje oz. vse prihodnje praznike.

Kot najboljši sosed in v iskreni želji, da bi bili prazniki lepi za prav vse, Mercator projektu dodaja tudi dobrodelno noto. Tako bo v imenu vseh, ki bodo na spletni strani www.pravljicna-vasica.si pomagali zgraditi virtualno pravljično vasico, daroval sredstva za mirno zatočišče otrok v Hiši zavetja Palčica. »Pomoč najmlajšim, ki so se znašli v bridki življenjski preizkušnji, je najlepša lučka upanja v pravljični vasici,« pravijo.

mercator vasica

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, zunanje oglaševanje, spletna dobrodelna akcija

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Kristina Gregorc, Mateja Smodila in Urška Kovačič

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopiska: Tjaša Podojstršek

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalca: Daša Žerovnik in Blaž Pintar

DTP: Ewa Bogataj

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj

Ustvarjalka digitalnih vsebin: Mili Šprajc

Digitalna strateginja: Nina Tanhofer

Produkcija: Perfo, Nuframe

Režiserka: Katarina Rešek – Kukla

Fotograf: Aljoša Rebolj

Glasba: knjižnica

Medijska agencija: Studio Nexus

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji