cp
Opaženo

Pravočasno namignite, kar si želite

Agencija Zadrga je za Curaprox Slovenija zasnovala novo oglaševalsko akcijo za sonično električno zobno ščetko Curaprox Hydrosonic pro.

Opis akcije: Glavno sporočilo akcije je, da ima Curaprox v svojem naboru poleg ročnih zobnih ščetk in drugih pripomočkov za popolno ustno nego tudi sonične zobne ščetke Hydrosonic, ki so razvite v skladu s filozofijo blagovne znamke Curaprox. Ta sloni na treh stebrih, ki so učinkovitost, varnost in sprejemljivost. Ustno zdravje namreč pomembno prispeva k splošnemu zdravju, zato ni vseeno, kakšne pripomočke uporabljamo za njegovo vzdrževanje.

Elementi akcije: televizijski oglas, radio, oglaševanje na spletu, tiskani oglasi

Naročnik: Curaprox Slovenija

Predstavnica naročnika: Karolina Marolt

Agencija: Zadrga

Vodja projekta v agenciji: Žana Vlaisavljevič

Umetniški direktor: Dejan Miletič

Medijska agencija: Pristop Media

Vodja projekta v medijski agenciji: Irma Janc Stanjko

Produkcijska hiša: Bright

Producent: Matej Marinko

Režiser: Blaž Švent

Fotograf/ilustrator: Vid Rotar

Čas trajanja akcije: november – december 2022

cp

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji