cp
Opaženo

Pravočasno namignite, kar si želite

Agencija Zadrga je za Curaprox Slovenija zasnovala novo oglaševalsko akcijo za sonično električno zobno ščetko Curaprox Hydrosonic pro.

Opis akcije: Glavno sporočilo akcije je, da ima Curaprox v svojem naboru poleg ročnih zobnih ščetk in drugih pripomočkov za popolno ustno nego tudi sonične zobne ščetke Hydrosonic, ki so razvite v skladu s filozofijo blagovne znamke Curaprox. Ta sloni na treh stebrih, ki so učinkovitost, varnost in sprejemljivost. Ustno zdravje namreč pomembno prispeva k splošnemu zdravju, zato ni vseeno, kakšne pripomočke uporabljamo za njegovo vzdrževanje.

Elementi akcije: televizijski oglas, radio, oglaševanje na spletu, tiskani oglasi

Naročnik: Curaprox Slovenija

Predstavnica naročnika: Karolina Marolt

Agencija: Zadrga

Vodja projekta v agenciji: Žana Vlaisavljevič

Umetniški direktor: Dejan Miletič

Medijska agencija: Pristop Media

Vodja projekta v medijski agenciji: Irma Janc Stanjko

Produkcijska hiša: Bright

Producent: Matej Marinko

Režiser: Blaž Švent

Fotograf/ilustrator: Vid Rotar

Čas trajanja akcije: november – december 2022

cp

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji