Pravočasno namignite, kar si želite
Agencija Zadrga je za Curaprox Slovenija zasnovala novo oglaševalsko akcijo za sonično električno zobno ščetko Curaprox Hydrosonic pro.
Curaprox Slovenija
Opis akcije: Glavno sporočilo akcije je, da ima Curaprox v svojem naboru poleg ročnih zobnih ščetk in drugih pripomočkov za popolno ustno nego tudi sonične zobne ščetke Hydrosonic, ki so razvite v skladu s filozofijo blagovne znamke Curaprox. Ta sloni na treh stebrih, ki so učinkovitost, varnost in sprejemljivost. Ustno zdravje namreč pomembno prispeva k splošnemu zdravju, zato ni vseeno, kakšne pripomočke uporabljamo za njegovo vzdrževanje.
Elementi akcije: televizijski oglas, radio, oglaševanje na spletu, tiskani oglasi
Naročnik: Curaprox Slovenija
Predstavnica naročnika: Karolina Marolt
Agencija: Zadrga
Vodja projekta v agenciji: Žana Vlaisavljevič
Umetniški direktor: Dejan Miletič
Medijska agencija: Pristop Media
Vodja projekta v medijski agenciji: Irma Janc Stanjko
Produkcijska hiša: Bright
Producent: Matej Marinko
Režiser: Blaž Švent
Fotograf/ilustrator: Vid Rotar
Čas trajanja akcije: november – december 2022